bmw_r1300gs_cartec




Chcípání Babetty

  • 0

    23.6.2021 od Ivo123456

    Dobrý den, chci se poradit s někým chytřejším nebo alespoň kdo by věděl. Mám moped Babetta 210. Studená jde obvykle nastartovat dobře, pak pak jde do otáček a chcípne. Někdy se rozjede, někdy ne. Obvykle je tento problém při uvolnění plynové rukojeti. Někdy stačí, aby klesly otáčky a rychlost na 5 - 10 km/h něco v ní cvakne a motor zase naskočí. Z toho chcípne úplně, pak teplou je obtížné rozšlapat. Někdy vůbec a tlačím. Nevíte čím by to mohl být? Zapalování? Jinak hlavní tryska nová, svíčka nová, výfuk vyčištěný, nádrž vyčištěná. Děkuji všem.

    Odpovědět Doplnit dotaz

Odpovědí (4)
  • 1

    25.6.2021 od Milos1

    Jsou myslím v podstatě 4 věci, které to mohou dělat. Buď tyristor, jak píše kolega, nebo snímací cívka (je z druhé - vnitřní strany) než jsou světelné cívky, nebo cívka, která vyrabí proud pro zapalování, (je tam co jsou světelné cívky), nebo indukční cívka.. Zpravidla se to projevuje tak, že studený motor funguje bez problému, a když se ohřeje, tak to blbne. Tady je popsáno jak cívky změřit: www.mylms.cz/elektrika-na-babette/
    Popis je pro klasickou tyristorvou jednotku a je tam použita amostatná indukční cívka. Postup pro měření se zapalováním GYT je analogický. Rozdíl mezi GYT a klasikou je v tom, že GYT má indukční cívku integrovanou v tyristorové jednotce. Vyměnit klasiku za GYT je bez problému. Na 210 už bylo zpravidla zapalování GYT. Kdybys chtěl měnit tu indukční, tak pozor, je na 4V. Běžné bývají na 6V. To cvaknutí může být sepnutí (rezepnutí) některé z odstředivých spojek.

    Doplnit odpověď

  • 0

    23.6.2021 od krizak66

    Po nastartování jde do otáček sama od sebe? Dává jiskru, když za tepla nechce startovat? Ventil přítoku paliva do plovákové komory je čistý? Je správně nastavena výška hladiny paliva v plovákové komoře? Je správně nastaven šroub bohatosti směsi?

    Doplněno:

    Po nastartování nejde do otáček sama (pouze po přidání plynu). Jiskru dává - je i nová svíčka. Palivové cesty jsem čistil. Výšku hladiny paliva v plovákové komoře nastavím čím? Na šroub bohatosti směsi jsem nesahal (aneb je ve stejném stavu, jako když jezdila dobře).

    23.6.2021 od Ivo123456

    Doplnit odpověď

  • 0

    24.6.2021 od Kalimerro

    Bych si tipnul na tyristor zapalování. Schválně koukni jestli není prasklý, ale i kdyby nebyl tak si stejně myslím, že to bude ono. GYT

    Doplněno:

    Díky moc, zkusím ten tyristor někde koupit a vyměnit...

    24.6.2021 od Ivo123456

    Doplnit odpověď

  • 0

    30.7.2021 od jirase

    Zdravím, tuto závadu jsem měl také.U mé Babety to bylo směsí, karburátorem atd. Po vyčištění nádrže a palivového ventilu to dělalo pořád. Koupil jsem nový palivový kohout a bylo to OK.
    Namontoval jsem nový karburátor Delorto/náhradní ne originál na Babety/ a později stejná závada. Studené chytlo a potom to zdechalo a když se to rozjelo, tak nic moc. Někdy se to nestačilo ani rozjet a konec.Na jaře to nešlo vůbec nastartovat.
    U Delorta je pod víčkem a sítkem na karburátoru u sání vzduchu ještě malý otvor a nebo i jiných karbeců i dva. Po vyčištění otvoru je to OK. Vypadá to, že to mělo málo vzduchu na směs .....a proto to nešlo nastartovat a nebo to po zahřátí zdechlo. J.Sedláček

    Doplnit odpověď


Pro vložení odpovědi se přihlaste.


TOPlist