-
23.6.2021 od Solitarius
Vzhledem k tomu, že 2008 je krmená vstřikováním s plnou elektronikou, bude nejlepší nechat udělat diagnostiku. Všechno ostatní bude jen vaření z vody. Vyměníš spoustu čidel a bude se to dusit dál. Ale pokud trváš na metodě pokus/omyl a jsi manuálně zručný, tak na vině bude asi jeden ze dvou TPS senzorů . Yamahy na to trpí a to jak R6 tak R1 už jsem tuhle závadu řešil na obou jenže u R6 2005 byl jen jeden, takže nebyl problém ho na slepo vyměnit. U R1 jsou většinou dva ( podle modelu jestli se nepletu, protože všechny R1 jsem ještě neměl a hledat se mi to nechce ) a pochybuju, že levý a pravý bude zaměnitelný. Takže bych se asi stejně nejdřív pokusil načíst chyby z diagnostiky.
Doplněno:
Omluva za ten mínus bod. Přeskočil mi tam kurzor a už to nejde vymazat.
24.6.2021 od IvošD
Díky moc, to bude ta správná cesta.
24.6.2021 od IvošD
-
19.6.2021 od Rkalis
Neni to tak, ze kdyz zaradis, tak si prida volnobezne otacky pomoci serva natocenim sekundarnich klapek?
Mozna by stacilo vycistit klapky a seridit. kdy se naposled delalo synchro?Doplněno:
Po zařazení si nepřidává, otáčky zůstávají stabilní a vyrovnané. Až po najetí pár desítek km, kdy se motor rozpálí, se to projeví. Přitom však pouze někdy. Jedna vyjížďka ok, další s popsaným problémem. Přitom de facto "nová motorka" - 15 tis. km.
22.6.2021 od IvošD
Odpovědí (3)
Otázka je již vyřešena.