bmw_r1300gs_cartec




Nehází jiskru

Odpovědí (1)
  • 0

    4.6.2021 od combust

    A je to vůbec CDI nebo to je TCI?
    Ten 1V je tam při startování nebo při zapnutým zápalku a motoru v klidu? (a předpokládám že to měříš osciloskopem pač jsou to děje okolo ms až us a doporučuju použít sondu co snese aspoň 500V)

    Doplněno:

    Dneska sem ještě zkoušel ji nastartovat a na minutu chytla, ale pak už nic, zdechla a zase stejny problém.

    9.6.2021 od frds1206

    Takze odpojit alternator - naprazdno by pri startu mel davat pres tech 180V (efektivni napeti aspon 120V). Pokud nedava je v kopru vinuti alternatoru. Pokud dava dost a z cidla leze nejakej impuls okolo 2V tak je vadna CDI.

    9.6.2021 od combust

    Ze snímače leze něco kolem 2V

    9.6.2021 od frds1206

    Je to krmený z alternátoru

    9.6.2021 od frds1206

    No jestli máš osciloskop tak není nutný měřit odpor snímače, můžeš rovnou mrknout co z něj leze.
    A co se týče pojmu "zapalování" - tak to je co? Spínačka? Alternátor? - Prašť jak uhoď - jestli je to DC CDI krmený z baterky a jde tam 7V tak je to málo. Jestli je to AC CDI krmený z alternátoru tak tam musí jít >180V.

    8.6.2021 od combust

    Ano měřím to při startování, takže myslíte, že to bude zapalováním nebo snímačem otáček, snímač jsem měřil a odpor tam je dobrý.

    8.6.2021 od frds1206

    Měřil jsem a do CDI ze zapalování jde kolem 7V

    8.6.2021 od frds1206

    No tak jestli tam na osciloskopu leze "1V" impuls na na inducku tak je jasny ze to asi nejak spousteny je ale neni tam bud proud pro nabijeni z alternatoru (pokud je to AC-CDI) nebo odesel menic napeti v CDI (pokud je to DC CDI).

    8.6.2021 od combust

    Ano měřím osciloskopem, je to Cdi, koupil jsem stejné s kterým to jelo.

    7.6.2021 od frds1206

    Ano měřím osciloskopem, je to Cdi, koupil jsem stejné s kterým to jelo.

    7.6.2021 od frds1206

    Doplnit odpověď


Pro vložení odpovědi se přihlaste.


TOPlist