-
1.6.2021 od Zdeněk640
Dobrý den, potřebují poradit na co si dát pozor při koupi Ktm LC4 640?
-
4.6.2021 od JiriBN
Ve foru je několikaset stránkový vlákno o LC4, kde najdeš vše....
Obecně si poslechni zda volnoběžka při startování motoru nevydává nějaké zvuky, jak hlasité je chcípnutí motoru a po koupi zkontroluj rolny na vahadlech, ostatní jako u jiných motorek.... -
4.6.2021 od stnd
ahoj, nepíšeš jestli SM nebo enduro, ani cos zatím jezdil za moto. Motorku určitě:
chtěj vidět naživo
projeď
nech nastartovat. Pokud přijdeš k motorce, která prý nebyla před tím startovaná, sáhni si na katalyzátor. Ten bude u startované motorky předem minimálně vlažný.
nech nakopnout, případně si vyslechni pohádku o tom, proč to pákou nejde
pokud pojedeš pro enduro (advíka) a bude mít ostré gumy, připrav se, že obrázek o tom kolik to jede si neuděláš (ostré gumy plavou)
motorka norálně jde velmi dobře za plynem a dobře do otáček a taky výborně brzdí (na rozdíl od některých starších jednoválců). Mělo by to jet normálně stopade, podle gum a rozety.
pak klasika, podle toho jaká je pořizovací cena a jaké máš očekávání:
celkový stav - rám, ráfky, plasty, zabordelenost
úniky kapalin
vůle v centrálu
úniky z tlimičů
stav kotoučů / desek
kouření z výfuku
vůle v krku
lehkost otáčení kol (ložisek)
stav pneu
Já koupil továrního advíka, předělaného na SM (díky tomu ovšem ve velmi hezkém stavu, nedojebaného) a teď to mám jako enduro :)
Je to KTM, takže předpokládám si nemyslíš, že za servis dlouho nic neutratíš. Prevence (rolny, vodní pumpa, a klasický servis) je více než doporučená. Na vahadla ten motor umírá, když se na to někdo vysere.
Jinak hluk a vibrace jsou na velmi vysoké úrovni (tím nemyslím mírné :) ale mlátit by v tom nic nemělo.
Co máš za motorku teď?