globalmoto_duben_nolan




Na co si dát pozor při koupi

Odpovědí (2)
  • 0

    4.6.2021 od JiriBN

    Ve foru je několikaset stránkový vlákno o LC4, kde najdeš vše....
    Obecně si poslechni zda volnoběžka při startování motoru nevydává nějaké zvuky, jak hlasité je chcípnutí motoru a po koupi zkontroluj rolny na vahadlech, ostatní jako u jiných motorek....

    Doplnit odpověď

  • 0

    4.6.2021 od stnd

    ahoj, nepíšeš jestli SM nebo enduro, ani cos zatím jezdil za moto. Motorku určitě:
    chtěj vidět naživo
    projeď
    nech nastartovat. Pokud přijdeš k motorce, která prý nebyla před tím startovaná, sáhni si na katalyzátor. Ten bude u startované motorky předem minimálně vlažný.
    nech nakopnout, případně si vyslechni pohádku o tom, proč to pákou nejde
    pokud pojedeš pro enduro (advíka) a bude mít ostré gumy, připrav se, že obrázek o tom kolik to jede si neuděláš (ostré gumy plavou)
    motorka norálně jde velmi dobře za plynem a dobře do otáček a taky výborně brzdí (na rozdíl od některých starších jednoválců). Mělo by to jet normálně stopade, podle gum a rozety.

    pak klasika, podle toho jaká je pořizovací cena a jaké máš očekávání:
    celkový stav - rám, ráfky, plasty, zabordelenost
    úniky kapalin
    vůle v centrálu
    úniky z tlimičů
    stav kotoučů / desek
    kouření z výfuku
    vůle v krku
    lehkost otáčení kol (ložisek)
    stav pneu

    Já koupil továrního advíka, předělaného na SM (díky tomu ovšem ve velmi hezkém stavu, nedojebaného) a teď to mám jako enduro :)

    Je to KTM, takže předpokládám si nemyslíš, že za servis dlouho nic neutratíš. Prevence (rolny, vodní pumpa, a klasický servis) je více než doporučená. Na vahadla ten motor umírá, když se na to někdo vysere.

    Jinak hluk a vibrace jsou na velmi vysoké úrovni (tím nemyslím mírné :) ale mlátit by v tom nic nemělo.
    Co máš za motorku teď?

    Doplnit odpověď


Pro vložení odpovědi se přihlaste.


TOPlist