megamoto_dunlop_kveten




Zvyseny volnobeh po zahrati

  • 0

    29.4.2021 od JendaBelda

    Ahoj, zacala mi ted Sportka casto drzet volnobeh na sytici, i kdyz je dostatecne zahrata. Nema to moc pravidlo, proste to blbne. Ale skoro s jistotou se stane, ze kdyz klidne po hodine jizdy zastavim, chcipnu a hned znovu nastartuju, otacky jsou "syticove" na 2tis a drzi se tam klidne nekolik minut. Nedeje se to vzdy, ale v nadpolovicni vetsine pripadu. Nejaky napad prosim?

    Doplněno:

    Diky za reakce. Vidim to tak, ze se se servisakem domluvim, at se mrkne na diagnostiku, krokovy motorek a pripadne skrtici klapky. Tak snad to bude dobry, jinak totiz holka slape jak hodinky :)

    30.4.2021 od JendaBelda

    Odpovědět Doplnit dotaz

Odpovědí (3)
  • 0

    29.4.2021 od JiriBN

    Motorku neznám, ale všeobecná rada ke stříkačkám, zajeď na diagnostiku, blbne ti tam nejspíš nějaký čidlo (teploty motoru, teploty nasávaného vzduchu atd....)
    Odpovídalo by tomu kdyby jsi zaznamenal i o něco zvýšenou spotřebu.

    Doplnit odpověď

  • 0

    29.4.2021 od yozo444

    Pozrel by som sa krokový motorček

    Doplnit odpověď

  • 0

    29.4.2021 od krivaneka

    Nevím, jak to má Sportka, ale předpokládám, že to bude podobné, jako např. Stelvio s motorem 1200 a tam je na regulaci studeného volnoběhu krokový motorek - ten by mohl způsobit vysoký volnoběh za tepla.
    Ten krokový motorek je uprostřed mezi klapkami a vedou z něj hadice. Mohlo by stačit to vyčistit. Ale jednoduchá a rychlá práce to nebude. Na amerických forech Guzzi se toho dá najít celkem dost kolem krokového motorku a volnoběhu.

    Doplnit odpověď


Pro vložení odpovědi se přihlaste.


TOPlist