megamoto_dunlop_kveten




Dušení motoru při max rychlosti

  • 0

    28.4.2021 od Mičol

    Zdravím, mám na Puch Supermaxi 70 kit a nový karburátor Bing 15 se sportovním filtrem a tuning laděným výfukem. Při maximální rychlosti na rovince asi u 55 až 60 km/h se motorka začne dusit úplně klesne výkon, přidává a ubírá a rychlost pomalu klesá no a musím nechat klesnout otáčky aby se pak dalo opět jet nějakou rozumnou rychlostí.
    Když jsem se bavil s kamarády kteří mají babetty říkají že nestačí karburátor. Co vy na to?

    Odpovědět Doplnit dotaz

Odpovědí (3)
  • 0

    28.4.2021 od yozo444

    Pozrel by som sa na farbu sviečky . pravdaže po jazde vo vysokých otáčkach. nieže necháš minúty bežať na voľnobehu.

    Doplněno:

    Skus ist aspoň 1-2km vo vysokých otáčkach este počas jazdy zhasnúť motor , necháš vychladnú a pozri sviečku ak aj takto bude čierna zmes je príliš bohatá . Budeš potrebovať menšiu hlavnu trysku

    29.4.2021 od yozo444

    Svíčka je po jízdách černé barvy

    29.4.2021 od Mičol

    Doplnit odpověď

  • 0

    28.4.2021 od Skrunch

    Tím, že si osadíš "sportovním" karburátorem sériový motor nic nevyřešíš. Lidově řečeno to bude víc žrát nebo to nepojede vůbec (viz problém, který popisuješ, prakticky zaliješ válec). Pokud chceš zvednout výkon, dělá se komplet agregát včetně sání a výfuku. To všechno se musí na sebe naladit.

    Doplněno:

    Karburátor jsem měnil z důvodu toho že ten starý byl už ucpaný a nešel vyčistit. Takže jsem koupil kit karburátoru který se dával i jen tak obyčejně na jiné modely. Ten filtr tam je z důvodu že originál není tak dobrý.

    29.4.2021 od Mičol

    Doplnit odpověď

  • 0

    2.5.2021 od hondaman1

    ako napisal pozri sviecku
    ci mas dobru trysku zistis lahko

    V případě, že zvolíme příliš malou trysku Směs obsahuje menší podíl benzínu než optimální směs, mluvíme pak o chudé směsi. Zde již musíme dávat pozor. Motor má velice dobrý výkon, ale při spalování chudé směsi se válec přehřívá. Výsledkem je pak většinou přidřený píst nebo vypálená díra v pístu. Chudou směs opět poznáme nejlépe podle stavu svíčky. Svíčka bývá většinou bílá, opálená nebo dokonce lehce úpálená. Dalším indikátorem chudé směsi může být chcípání motoru po delší jízdě na plný plyn, teprve po ochladnutí opět naskočí, na volnoběh nepravidelný chod (motor má příliš vysoké otáčky

    Doplnit odpověď


Pro vložení odpovědi se přihlaste.


TOPlist