megamoto_dunlop_kveten




Tuhé radenie po výmene oleja

  • 0

    28.4.2021 od Razani

    Zdravím,
    kúpil som asi pred 2 mesiacmi moju prvú moto Suzuki Intruder 600 (1998). Zo začiatku som žiadne vážne problémy neregistroval.
    Po výmene oleja Valvoline 10W40 - polosyntetika (v manuály 10W-40) a súćasne aj výmene kvapaliny (DOT4) v spojke mi začala moto po zahriati tuhšie/hlasnejšie radiť a neskôr už aj za zimna. Niekedy tam ten kvalt spadne hladko a niekedy to ide z tuha a hlasno, na kvalte nezáleźí raz tam rovnaký kvlat spadne pekne a raz hlasno. Jednotka tam niekedy ide až cez zuby, že trochu popočítam zuby na sekundu a tak sa zaradí.

    Môže to byť olejom, že je riedky ? alebo zle odvzdušnená kvapalina v spojke ? Alebo už je vyšmýkaná spojka ? Alebo nedajboźe už dostala zabrať vidlička a prevody ? Dá sa radička nejak nastavovať vôbec ?

    Kvapalinu v spojke som odvzdusnoval už asi 5x aj keď pravda nepouźil som hadicku a striekačku. Vymením ju znova.

    Spojka zaberá relatívne v pohode. Po výmene je aj dosť hlučnejśia ta spojka. Resp. je väčšiu zvukový rozdiel keď je vymáčknuta a nie.
    Moto keď stojí pri zaradenej rýchlosti nemá tendenciu ísť dopredu.
    Takźe teraz neviem či je to spojkou, zlým odvzdušnením olejom alebo znićenou prevodovkou. Má niekto s tým nejaku skúsenosť ?
    Podobné témy sa mi tu nepodarilo nájsť, trochu je tu neporiadok v tých témach :D ..

    Samozrejme môže byť problém aj vo mne, ale snažím sa radiť jemne a pomaly na rôznych otáckach a je to rovnaké.

    Ďakujem za každú odpoveď

    Odpovědět Doplnit dotaz

Odpovědí (2)
  • 0

    28.4.2021 od CRF1000

    problém máš v době, dej tu spojku zrevidovat a až ti to někdo odvzdušní s seřídí dej při další výměně olej motorex

    Doplnit odpověď

  • 0

    29.4.2021 od ja1

    A nepatří tam náhodou minerální olej ? Místo brzdové kapaliny

    Doplnit odpověď


Pro vložení odpovědi se přihlaste.


TOPlist