bmw_r1300gs_cartec




Zacukala a konec

  • 0

    8.10.2020 od bukovik

    Ahoj. Včera jsem jel motorku nahodil na první dobrou doma, po ujetí cca 100km sem zastavil na dotankování. Už sem nenastartoval. Protože sem byl od nejbližší pomoci daleko, motorku sem roztlačil a jel dál, ale po ujetí cca 35 km začala za jízdy strašně cukat a pak zastavila úplně, a už ani ťuk, nesvítil už ani neutrál. Po chvilce se baterka vzpamatovala, neutrál rožl, ale už nenahodila a tlačit sem to už nezkoušel. V čem může být chyba? Baterka je nová cca 900km, doteď bez chyby, tipl bych to na dobíjení, nebo??
    A nemá prosím někdo servisní manuál?
    Díky, hezký den, Karel.

    Odpovědět Doplnit dotaz

Odpovědí (4)
  • 0

    8.10.2020 od cuir

    bude to dobijeni, servisni manual by mel byt ke stazeni zde na vebu. vyhledej si ho v sekci "manualy" Ktera je hned vedle zalozky "poradna"
    Pkud jsi baterku vybil, tak ji co nejdrive dej na nabijecku, protoze pokud poklesne napeti na baterce trvale pod 11V tak zacina sulfatace clanku a to je nevratne poskozeni baterie a rapidne ji pak snizujes zivotnost.
    Takze neni dobre baterku v tomto stavu nechavat. A ikdyz se na opravu dobijeni dostanes pozdeji, tak baterku stejne musis nabit, aby jsi zmeril, ke je problem. Jestli ve vinuti a nebo v regulatoru.

    Doplněno:

    Děkuju, jdu na to

    8.10.2020 od bukovik

    Doplnit odpověď

  • 0

    8.10.2020 od zdenysrx6

    https://www.motorkari.cz/tema/?t=124432

    Doplněno:

    Děkuju moc!

    10.10.2020 od bukovik

    Doplnit odpověď

  • 0

    11.10.2020 od Áďa73

    Zkus dotahnout kabely na baterce!!! Časta zavada, protoze u introse je k baterce spatny pristup.

    Doplnit odpověď

  • 0

    15.10.2020 od dettektorr

    Ahoj. Nejsem mechanik, ale s tímhle mám zkušeností víc než dost a dost jsem se natrápil, než jsem koupil novej reguátor. Na 99,9% je v háji i ten tvůj.

    Doplnit odpověď


Pro vložení odpovědi se přihlaste.


TOPlist