motozem_cervenec




Vyjmutí starteru a utěsnění hadic

  • 0

    30.7.2020 od Milan8

    Zdravím chlapi, přidám se s dotazem- u VF 750 Interceptor z roku 85 měním motor a i po povolení obou upevňovacích šroubků starteru nemůžu dostat starter ven, trochu se hýbe, ale ven ani prd. Neni ještě někde uchycen, například přišroubován za středovou hřídel v motoru, nebo tak něco? A druhý dotaz, z toho motoru co jsem koupil bylo vše vybrakováno, včetně vodní pumpy a těch hadic. Ještě jsem se nesetkal s takto divně propojovanýma hadicema do přírub, než se pustím do oddělování a přestrojování, nemá s tím někdo zkušenost jak to správně oddělit a pak v sobě utěsnit? Předem moc dík za případnou radu.

    Doplněno:

    Tak k dnešnímu dni vše vyřešeno :)

    3.8.2020 od Milan8

    "dle rozkresu potřebuji oddělit díl číslo 5 od dílu číslo 9. A to co mi vrtá hlavou je díl číslo 24. Zda to je nějaké těsnění"

    je to trubka vsazena do toho domecku. Pravdepodobne bude hodne zrezla a kdyz ji vytahnes ven tak u toho poskodis dil 24, coz je takovy tlustsi gumovy krouzek. Takze to jsi pomerne snadno schopen sehnat. silikon to neudrzi. Musis tam dat ten krouzek a pokud ten domecek bude vyzranej (coz asi bude, protoze bude hlinikovej), tak aby jsi to utesnil, tak ten krouzek opaples tenkou vrstvou silikonu aby to neteklo.
    Musis samozrejme dobre ocistit i tu trubku, ale je dost mozne ze bude ta sezrana , ze budes muset Tigem navarit novy kus. Ale to zjistis az to rozhodis.
    urcite bych to ale udelal, protoze s motorem v ramu se ti to bude vymenovat pekne debilne a je lepsi toto mit hotove a nove, nez pak donekonecna resit nekde tekouci vodu. At se dari, u tehle starejch a jeste atyp motorek je problem shanet dily ikdyz nehledis na cenu. Je to proste pokladnicka.

    2.8.2020 od cuir

    Tak starter vyřešen, byl tam jen hodně zarvanej.
    Díky cuir, dle rozkresu potřebuji oddělit díl číslo 5 od dílu číslo 9. A to co mi vrtá hlavou je díl číslo 24. Zda to je nějaké těsnění, zajištění čico. U toho motoru v díle číslo 9 jen prázdno, takže v reálu nevím co je či jakou má funkci díl číslo 24. A z toho původního to nechci bez rozvahy násilím rvát ven, abych potom třeba zjistil, že jsem něco nevratně poškodil, urval, nebo takněco. Popřípadě jak to potom zas utěsnit.
    V nejhorším bych musel zdemontovat celý vršek (obě ty příruby do motoru), odpojit od pumpy (tu také přemontovat) a doufat, že ty vršky ze starého motoru přesně sednou tak jak jsou spojené na "nový" motor a na jejich utěsnění bude stačit silikonové těsnění na motory.
    ...a to mě čekaj ještě karbce (takynakaši).

    2.8.2020 od Milan8

    Odpovědět Doplnit dotaz

Odpovědí (1)
  • 0

    2.8.2020 od cuir

    mas k tomu nejakej servisni manual a nebo aspon rozkres dilu ?

    starter podle nakresu drzi dva srouby a nasledne je tesnenej O krouuzkem a nema na hrideli nic dalsiho co by melo branit jeho vytahnuti. Ale neni snazssi sundat dekl a podivat se?
    Co se tyka propojeni hadic, tak uplne nechapu co myslis, ale jestli to mas ocesane vcetne tech domecku, tak preju hodne stesti.

    Doplnit odpověď


Pro vložení odpovědi se přihlaste.


TOPlist