bmw_r1300gs_cartec




Opět závada

  • 0

    25.7.2020 od golfVII

    Ahoj,
    obracím se po nějaké době přátelé opět s prosbičkou - 350 OHC zhasíná.
    Zhasíná při podřazování dolů, v podstatě bez ohledu na rychlost motorky, i bez ohledu ze kterého stupně přeřazuju. Je to hodně nepříjemné když před křižovatkou dávám ze 3 na 2, zmačknu spojku, motorky chcípne
    Motorka je po první garanci, po seřízení ventilů, odstranilo se to miniaturní sítko ze vstřiku a palivové vedení je opatřeno filtrem na hadici od čerpadla, chytá bez problémů, při jízdě necuká... jen kurv... chcípá
    Dnes mi to na cca 40km trase udělala asi pětkrát a potom se dokonce rozsvítila kontrolka závady motoru - to samozřejmě nevím zda s tím chcípáním má souvislost či nikoli. Do firmy kde jsem jí koupil samozřejmě zavolat, nebo odvézt motorku můžu - naposledy jsem je kontaktoval když mi protekl benzín po natankování nádobkou s aktivním uhlím - odpověď a řešení problému bylo netankovat tak plnou... proto se ptám raději nejdříve tady, jestli problém se chcípáním někdo neřešil.
    Moc moc děkuju za nějakou radu
    P.S. nevíte někdo zda je i čerpadlo vybaveno nějakým sítkem??? to ně nějak napadlo zdy nemůže být (pokud tam je) zanesené nečistotami třeba už z výroby..?

    Odpovědět Doplnit dotaz

Odpovědí (6)
  • 0

    26.7.2020 od krokoš

    Čau, ja by som vymenil najprv benzín, teraz po tých lejakoch tam môže byť voda v nádržiach ( na čerpačkách), v benzíne je spústu liehu a ten sa spojí s vodu a potom to blbne. Teda, ten lieh pomáha keď tam je tá voda, ale ani ten lieh a ani tá voda nerobí tomu motoru a ani žiadnemu inému dobre.

    Doplněno:

    čau, dúfam, že si to prečítaš k tomuto ti napísal do tvojho starého vlákna čo si šiel kúpiť tú javu pen o tom nastavení voľnobehu má to isté čo ty tak si to prečítaj, čau

    1.8.2020 od krokoš

    Doplnit odpověď

  • 0

    26.7.2020 od SkotyCZ

    No, na tohle nejsem odborník a ber tuhle radu spíše jako poznámku. Tento problém prý měly jedny z prvních aut se vstřikováním. Prý jde o to, že řídicí jednotka při zařazeném kvaltu a bržděním motorem úplně odřízla dodávku paliva. Když pak řidič zařadil N, motor mohl chípnout, protože řídicí jednotka nestihla včas zareagovat a palivo vstříknout. U auta půl bídy (větší setrvačnost motoru a pomalejší řazení). U motorek to není vyjímečný jev, podívej se na fórum a podobný problém měly africy, KTMka atd. U karbců se do válců dodává benzín furt, i se zaklaplým plynem. U vstřikování nemusí. Teoreticky, když dojíždíš k křižovatce s kvaltem bez plynu a zařadíš neutral, tak jednotka nestihne (nerozezná, atd.) vstřiknout palivo a motor zhasne. Řešením by mohla být jiná palivová mapa nebo prý škrtící klapka atd. Sám se radši zeptej v servisu někoho kvalifikovaného. Na tohle jsem se ptal mého otce, který dokončil automechanika v 89., tak to asi trošku pokročilo.

    Doplnit odpověď

  • 0

    26.7.2020 od maspe

    Pokud vím, tak se chcipanim má problém většina ohc a taky je jejich častá nemoc lambda sonda. Reálně asi nikdo přesně nerekne kde je problém, dokud se to nezkusí alespoň vyčíst přes diagnostiku

    Doplnit odpověď

  • 0

    28.7.2020 od udinar

    Tento problém, řešilo spousta lidí, a vyměňovali filtry paliva. U vstřiku je jemné sítko a to se dost často ucpalo a pak byl špatný průtok paliva. Když se filtr u vstřiku vytáhl a nahradil se průtokovým filtrem na benzinové hadičce, tak se závada odstranila. Já mám teďka před poslední garančkou a i když mi Jawka problémy nedělá, přesto ten filtr u vstřiku pude ven a dám klasiku na hadičku, jen preventivně. Jinak s lamdou byly problémy, jen když někdo hrabal do motoru, jinak jsem o lamdě neslyšel.

    Doplněno:

    sítko ze vstřiku vyndáno při první garančce, za čerpadlo dán palivový filtr

    2.8.2020 od golfVII

    Doplnit odpověď

  • 0

    1.8.2020 od nalim123cz

    Ahoj zkus do benzínu při tankováni přidat nějaká aditiva na čištění paliva ,občas to tam dávám a myslím ,že to pomáhá .

    Doplněno:

    tankuju pouze benzinu

    2.8.2020 od golfVII

    Doplnit odpověď

  • 0

    2.8.2020 od pen

    To sou všechno kecy (zvlášť od Uzenáře).
    Vem si servisku, nalistuj si kapitolu vo volnoběhu a nastav si (tak jak se tam píše) vyšší volnoběžný otáčky. Akorát si musíš dát bacha, abys nestrhnul imbusík na konci šroubku - von to ňákej idiot zajistil děsně silným lepidlem na závity. Nic na tom není...

    Doplněno:

    Závada se zhoršila, bojím se sáhnout po spojce, zvláště za tmy je dost překvapivý jak rychle s motorem chcípne i světlo
    nicméně možná jsem měl šťastnou ruku když už jsem si tedy vybral Jawu aspoň na prodejce, dnes jsem volal, popsal závadu, jasně pane přijeďte, zdarma dáme novou škrtící klapku a vstřik.Je to tam spíš asi o elektronice než o mechanickým přidání na plynu jak jsi mi původně psal. Každopádně díky za radu a zbytek problému s Jawou přikládám k mému vláknu kde jsem se rozhodoval pro koupi právě jí, nebo konkurence od Yamahy

    14.8.2020 od golfVII

    volnoběh mám v pořádku

    2.8.2020 od golfVII

    Doplnit odpověď


Pro vložení odpovědi se přihlaste.


TOPlist