-
21.7.2020 od vasek2000
Ahoj chlapy, prosím o radu:
Včera večer jsem přijel domu na Transalpovi 600v, slezl z motorky pustil se větrák.. ja si šel otevřít bránu a najednou ticho. Motorka jakoby umřela, vypnuli se světla vypnul se motor prostě umřela.
Tak jsem ji nechal do ráno v klidu, ráno jsem prolezl všechny pojistky, ale žádná nevykazovala chyby. Ani u baterky, ani u zapalovaní. Při připojení autobaterie na nabíječku tak mi to hasí, že tak po 1min nabíjení plno.. Když dam na zkoušečku napětí, ukazuje mi to 12,6. Každopádně jakmile otočím klíčky v zapalování tak je to absolutně mrtvé, nic nesvítí, na nic nereaguje..
Než to takhle zdechlo tak jsem si všiml, při jízdě dvou věci: 1) když jsem dal blinkr byla tam odezva asi 1s,,, než začal blikat.
2) že při zapnutých blinkrech to jakoby při každém bliknutí zesláblo světlo v podsvícení budíku
Nějaké navrhly na co se podívat či zaměřit? Děkuji za rady
-
21.7.2020 od sseba1
Ahoj, máš multimetr? Projeď, zda opravdu pojistka převedea kam až proud jde. Máš dobré kostření?
Doplněno:
Určitě to bude podobná blbost. Dobře, že jsi na to přišel u vrat a ne někde v půlce Evropy, držím palce a dej vědět. Měření je základ:)
23.7.2020 od sseba1
tak nakonec to vypadá, že je chyba přímo u spínače,= špatný kontakt.
Relé zapalovaní a spinačka je přímí spoj a měl by mit trvale více jak 12v. i když tam není klíček. . 12v tam je ale drát má špatný kontakt... tak uvidíme.22.7.2020 od vasek2000
-
21.7.2020 od Medved
Je to Honda ... takze regulator v pici a baterka uz asi taky ...
Doplněno:
Baterka je v pohodě, naměřené hodnoty 12,7 otestováno i na jiné motorce. Regulátor není potřebný ke startování..
22.7.2020 od vasek2000
Baterka je v pohodě, naměřené hodnoty 12,7 otestováno i na jiné motorce. Regulátor není potřebný ke startování..
22.7.2020 od vasek2000