motozem_cervenec




Při nájezdu na skok nebo při silnem zapérování za jízdy se začne motorka dusit a střílet do výfuku.

  • 0

    23.6.2020 od Kubixed

    Zdravím, mám KTM exc 450 2012 a z ničeho nic mi začala motorka nějak blbnout. Konrétně, když jedu nic se neděje, motorka jede jak má, problém nastane když si chci skočit.. Při nájezdu na odpal/skok se motorka zadusí a střelí do výfuku. Dopadnu a jede zase normálně.. Zkusil jsem třeba jen za jízdy pořádně zapérovat s tlumiči a dělá to taky. Palivový filtr jsem vyčistil, čerpadlo zkontroloval. Palivové síto také vyčištěno. Celý den procházím kabely jestli někde není nějaký skřípnutý nebo něco, bohužel bez výsledku a už si s tím fakt nevím rady.. Neměl by někdo nějaký nápad nebo nesetkal se někdo s nečím podobným?

    Odpovědět Doplnit dotaz

Odpovědí (4)
  • 0

    23.6.2020 od Skrunch

    Jen nápad: Nemá i cross "padací čidlo"? Nebude toto problém, že čidlo špatně vyhodnocuje polohu motocyklu?

    Doplnit odpověď

  • 0

    23.6.2020 od Honza-K

    2012 je uz tusim strikacka, takze bordel v karburatoru odpada...
    Co špatný benzin? Dela to na jednu nadrz, nebo uz jsi dotankoval?

    Doplněno:

    Jinak strileni do vyfuku dost casto dela hodne spinavy vzduchový filtr, ale to by nesouviselo s tim s pohybem nahoru-dolu....
    Taky bych s podival na vyfukovy svod, jestli nema prasklinu. Ale to je porad o strileni do vyfuku, ne o vynechavani motoru...

    23.6.2020 od Honza-K

    Doplnit odpověď

  • 0

    23.6.2020 od rugun

    Padací čidlo jsem vyndal, vyčistil, dokonce jsem to zkusil i bez něj a stejně nic. Benzín jsem vyměnil, vzduchovej filtr jsem dal novej.. Koukal jsem jestli svod dobře těsní, to mě právě taky napadlo. Teď mi kamarád říkal že mi jeho 450 suzuki dělala to samé a bylo to svíčkou. Nevím jak, ale prý ano. Tak mám objednanou novou a uvidíme.. Jinak díky za nápady?

    Doplnit odpověď

  • 0

    25.6.2020 od krokoš

    Čau, mne to blblo tiž takto na huske TE 449 2012 striekačka. Vyčistil som snímač teploty vzduchu, dal nový filter , zmenil olej a prešiel na 100 okktán. Mne to robilo v teréne pri ubratí a jazde na nízke otáčky, tiež keď som to potreboval osoliť a začalo to prskať. Už to prestalo . Podľa mňa to bolo tým olejom mal som Motul 10W-40 a prešiel som na Shel 10W-40. Oba vyhovujú parametrami , ale ten Shel je o polovicu lacnejši a nerobí to. Zatiaľ. Motul 10 € a Shel 5 €. shel som dal , teda tento rok na tom jazdím Advance AX 7 a Motul som mal , už neviem aký nechce sa mi ísť pozerať do garážu. ale sa mi zdá, že ten Shej je nejaký redší a lepšie dopne šponovák a ten motul mi trepalo do sania a zasieralo filter a celý airbox . shel nie ,

    Doplnit odpověď


Pro vložení odpovědi se přihlaste.


TOPlist