globalmoto_duben_nolan




Nepruchozi karburator

  • 0

    21.6.2020 od Voi_Ta

    Ahoj, resim ted dilema, co s motorkou. Cca od 2014 jsem nechal motorku stat v garazi, 2017 nesla nastartovat, problem je ucpany karburator. Nechaval jsem to u mechanika opravit, ale bohuzel se nepodarilo. Pry novy karburator by vysel na 20000kc, takze je ted napul rozebrana a garazovana u nej. Jedna se o motorku rok 2005, ale ma najeto jen asi 12000km a je jinak v dobrem stavu.
    Moje situace je takova, ze moto ted nemam kde garazovat u sebe a i kvuli tomu i z osobnich duvodu uz me nelaka jezdeni. Motorky bych se rad zbavil, idelane ji co nejlepe prodal. Co byste doporucili delat? Nemam kde se pustit do nejake opravy sam. Nechat opravit nebo prodat na dily nebo ...?

    Odpovědět Doplnit dotaz

Odpovědí (3)
  • 0

    21.6.2020 od Eastrider

    Čau!
    Nehovor mi, že kvôli jednému trápnemu karburátorovi chceš zanechať motorkárčenie...
    Jedno z najkacnejších riešení je zobrať ten karbík, odmontovať z neho čo sa dá a potom jednoducho uvariť v litri octo.
    Ano, normálne v octe kuchynskom. V nejakej starej kanvici od babky alebo aj v kuchyni, čo ale trošku potom bude cítit v celom dime/byte, na druhej strane vymiznú muchy-teda tie lietajúce(možno). Tie ostatné muchy, s karbíkom ešte nevieme. Potom ooláchneš vysušíš, hotovo.
    Keď nie, stále môžeš dať niekde vyprať ultrazvukom.
    Ďalej sú k dispo internety, bazáry, soc. siete,, kopa náhradných dielov, Ebay-e atď, neexistuje, že na Hondu volačo nezoženieš.

    Doplněno:

    Takže preklepy:
    -najlacnejšie
    -octu
    -dome
    -opláchneš
    ... atď

    21.6.2020 od Eastrider

    Doplnit odpověď

  • 0

    21.6.2020 od IgoGot