-
14.6.2020 od Kuba235
Zdar, potřebuju poradit. Koupil jsem si Aprilii pegaso 650 I.E rok 2003 a když jsem koukl na měrku oleje tak bylo přelito asi tak o 2cm, tak jsem přebytek odčerpal aby byla hladina OK a šel to projet. Následující den jsem se koukl znovu na měrku oleje a zase tam bylo o 2cm jakoby přelito, takže jsem znovu odčerpal a zas projel a je to furt dokola. Chladící kapalina nemizí. Takže čím to je? Díky za rady já už nevím co s tím.
Doplněno:
a ještě mě tak napadá, v manuálu nepíšou nic o převodovém oleji. Jak to s ním je ? Má toto pegaso sólo okruh na převodovku ? Případně jak se kontroluje/mění ?
14.6.2020 od Kuba235
-
14.6.2020 od krokoš
Hlavne oňuchaj ten olej, či nesmrdí za benzínom. Ak áno, tak je zle, tečie ti do oleju benzín a hrozí zadretie motoru ak už nie je zadretý. Olej meraj podľa manuálu.
Doplněno:
Prosím jak by se mohl dostat benzín do oleje ? připadá mi že je to trochu cítit
15.6.2020 od Kuba235
Prosím jak by se mohl dostat benzín do oleje ? připadá mi že je to trochu cítit
15.6.2020 od Kuba235
Prosím jak by se mohl dostat benzín do oleje ? připadá mi že je to trochu cítit
15.6.2020 od Kuba235
dobře, zítra skusím a díky za tip
14.6.2020 od Kuba235
Síce u striekačky by to nemalo tam natiecť, ale radšej poňuchaj.
14.6.2020 od krokoš
-
14.6.2020 od stnd
nevím co má v manuálu Aprilie, ale Yamaha co jsem měl i KTM se měří po zahřátí, ne za studena. Olej se má (u těch dvou) rozdistribuovat v okruhu a pak se měří. Není to jak u auta...
Doplněno:
v manualu píšou že se musí motorka nechat volně klapat na rovném povrchu několik minut a pak zhasnout a měřit, ale hodně lidí mi říká že je to blbost a měří se za studena, tak jestli se řídit manuálem...
14.6.2020 od Kuba235