globalmoto_duben_nolan




Motorka A2 pro začátečníka

  • 0

    19.5.2020 od Dulry

    Ahoj, těch dotazů na tohle téma tu je dost, ale nikdy ne pořádná odpověď. Potřebuji poradit s motorkou. Jsem úplný začátečník, občas sem jela na skútru nebo půjčené 125 na parkovišti jinak nic. Mám hotové papíry na A2 a ohlížím se po motorce spíš chci sportovní nebo eventuálně naháče. Nepište mi sem prosím, že s mou výškou by to chtělo choppera nebo tak. Nechci je, sedala jsem si na dost motorek a potřebuji něco kde budu sedět "nakloněná dopředu", jinak je mi to nepohodlné. Jsem docela malá, mám sotva 160 cm a potřebuji něco nižšího. Díky za tipy

    Doplněno:

    Abych doplnila kam chci jezdit, no hlavně do školy, nemám to úplně blízko a motorka by mi o mnoho ulehčila věčné vstávání v 5 ráno na autobus. Ale taky na nějaký výlety s kamarády a případně i nějakou delší trasu jen po republice ale to spíš vyjímečně, rozhodně ne někam do zahraničí. :D

    28.5.2020 od Dulry

    Koukala jsem zatím na kawasaki ninja 250R/300 nebo na hondu cbr 300, ty se mi líbí a šla bych do nich ale samozřejmě si chci nechat i poradit.

    19.5.2020 od

    Koukala jsem zatím na kawasaki ninja 250R/300 nebo na hondu cbr 300, ty se mi líbí a šla bych do nich ale samozřejmě si chci nechat i poradit.

    19.5.2020 od

    Odpovědět Doplnit dotaz

Odpovědí (4)
  • 0

    19.5.2020 od zlaopice

    Zajímavá volba by mohla být Honda REBEL CMX 500, nízký posez a snadné ovládání. Záleží jak by ti sedl ten posez. Já s ní jezdím druhou sezónu a spokojenost

    Doplnit odpověď

  • 0

    19.5.2020 od Waskezova

    Honda CMX500 Rebel je supr, ale na tebe možná moc těžká (má 190 kg)? Navíc cruisery/bobbery asi nejsou tvůj styl.