globalmoto_duben_nolan




Regulátor dobíjení

  • 0

    15.5.2020 od nsrx

    Zdar borci, čím nahrazujete vyhřáty konektor mezi alternátorem a regulátorem?
    Pájet na tvrdo nechci. Další varianta dutinky a čokoláda? Nebo nějaký tip na vhodný konektor?

    Odpovědět Doplnit dotaz

Odpovědí (6)
  • 0

    15.5.2020 od juryna007

    Ahoj, každý konektor se dá vyměnit/nahradit.
    Na stránkách www.conrad.cz vyhledej takový který je nejpodobnejší, kup samozřejmě obě strany a dávej pozor na počet pinů a průměr vodiče.

    Já jsem u jedny motorky potřeboval takhle připojit zadní světla, blinkry a osvícení SPZ které bylo zvlášť, tak aby se to dalo rozpojit a celá zadní část sundat. Použil jsem pro to konektor pro autorádio který jsem koupil v autodílech...

    Doplnit odpověď

  • 0

    15.5.2020 od Midnightmare

    Já osobně jsem dával regulátor od Vape a pájel jsem to natvrdo, což je to co se na VFR fórech doporučuje nejvíc. Nicméně s ohledem na to, že to nechceš, doporučil bych čokoládu a jak stranu od altíku tak od regulátoru dát lisované trubičky a ještě to procpat cínem.

    Doplněno:

    Tak mužu potvrdir furt ty dutinky drží žádný letování ale kvalitní dutinky a zalisovat a máte po problému.

    26.3.2022 od Drevak77

    To pájení se ti vyhřeje chce to bez pájení a na tvrdo zalisovat.To mám za sebou při nastartováni do minuty jsi na tom pájení nevydržel ruku a při zalisování v pohodě nic se neohřívalo.

    6.7.2020 od Drevak77

    Doplnit odpověď

  • 0

    18.5.2020 od mviperm

    Taky se nachaj koupit pozlacene konetory v potrebach pro modelare. Snesou hodne proudu a jen tak nezoxiduji :)

    Doplnit odpověď

  • 0

    18.5.2020 od Skrunch

    Kabeláž, která vede z alternátoru má povrchovou úpravu, takže nelze pájet. Zakup tzv. WAGO svorky se zátěží 30A

    Doplnit odpověď

  • 0

    21.5.2020 od Mulisak

    Možná to bude znít barbarsky, ale po zkušenosti ze svých 4 moto už používám jen klasickou el. čokoládu a pocínovaný konce. Kabely z alternátoru normálně cínuju. Svý proudy to spolehlivě přenese, jako kdekoliv historicky ve všech sítích po barácích a kdykoliv něco dělám na moto a mám přístup, tak to překontroluju-přetáhnu a mám klid. Na VFR to už mám 10 let a není problém a neměl rozdělaný od první a doufám poslední výměny alternátoru a regulátoru. Když to po instalaci proměříš multimetrem a má to téměr nulový odpor a pořád je tam jistota toho šroubovanýho spoje. Wago je taky dobrý, ale ta jistota šroubu mi tam chybí.

    Doplnit odpověď

  • 0

    6.7.2020 od Drevak77

    Čau mě se to stalo taky 3 krát totálně spálený a to mi ještě odpálilo regulaci,dal jsem tam pořádný dutinky který jsem zalisoval / žádný pájení to nedělej to ti vydrží tak 50 km./a mám už 2 roky klid přes to smrštovačku a je to supr.

    Doplněno:

    Konektory jsem sehnal pořádný a stejně po nastartování se to hodně hřálo i při tom letování na tvrdo taky.Doporučuji zkusit když se to zapojí a nastartuje tak jestli se to hřeje jestli jo tak je to špatně.Nesmí se to hřát to je průser. Říkám na tvrdo zalisovat bez pájení a budete mít klid.Ty dutinky musí být pořádný žádná Čina.

    6.7.2020 od Drevak77

    Doplnit odpověď


Pro vložení odpovědi se přihlaste.


TOPlist