bmw_r1300gs_cartec




Nastavení výšek hladiny v karurátoru Keihin

  • 0

    3.5.2020 od Martin50

    Zdravím všechny majitele klasických japonských strojů, nejeno majitele Hondy CX500. Neměl by někdo z Vás tip, jak nastavit výšku hladiny v plovákové komoře (jak přihnout jazýček na plováku) ? Když je výška nízká, motor se při akceleraci dusí za deště (nízký atmosférický tlak), horší je to při jízdě z kopce. Naopak při jízdě do kopce se motor nedusí. Nastavovanou vzdáleností je 15,5mm mezi plovákem a těsnicí plochou karburátor/plováková komora. Otázka je, jak to změřit.

    Odpovědět Doplnit dotaz

Odpovědí (5)
  • 0
  • 0

    3.5.2020 od Dřík

    Šuplerou a ve stavu, kdy neni zmacknuty tlumic v jehlicce, pokud jej ma.

    Doplnit odpověď

  • 0

    3.5.2020 od Martywendy

    Na povolený vypouštěcí šroubek nasadíš průhlednou hadičku vhodného průměru a její konec vedeš okolo těla karburátoru směrem vzhůru. Pak začneš napouštět karburátor kapalinou. V okamžiku uzavření jehlového ventilu uvidíš díky principu spojených nádob reálnou hladinu paliva v karburátoru.

    Doplněno:

    Nejlepší metoda!!??

    11.5.2020 od muddry

    Doplnit odpověď

  • 0

    3.5.2020 od combust

    Servisní manuál kapitola 4, strana 9. Buď tím přípravkem (honda 074010010000) nebo se to zmáknout šuplerou jak popisuje Dřík. Nastavit to jde jen u staršího provedení, novější s celoplastovým plovákem to mají napevno.
    S průhlednou hadičkou se dá orientačně zkontrolovat jestli jsou oba karburátory nastaveny stejně ale těžko se podle toho něco upravuje (ono jaxi nikde není uvedeno jak by to správně mělo být).



    Jinak díky umístění trysek uprostřed karburátoru je minimalizován vliv náklonu na úroveň hladiny a tudíž by se chování motoru nemělo tak drasticky měnit při stoupání nebo klesání.

    Doplnit odpověď

  • 0

    3.5.2020 od Jirkahu71

    Ja delam hladinu u keihin cvk 34 tak, ze mam udelanou z kousku plastu sablonu, kraje dosedaji na karburator, je tam udelane vybrani na plovak (u me je to 17mm) a uprostred jeste vybrani na trysky. Pak dam karburatory sikmo, aby plovaky sedeli na odpruzene tycce jehly a sablonou zkusim kolik to potrebuje. Pak uz jen prihybam a kontroluju sablonou. Udelas tak oba karburatory stejne. Nakonec dam karburatory na stojanek ve sveraku a zkontroluju hladiny hadickou na vypoustaku. Prozoze hadicka diky vzlinani benzinu po stene trochu keca, davam na konec injekcni strikacku bez pistu.

    Doplnit odpověď


Pro vložení odpovědi se přihlaste.


TOPlist