bmw_r1300gs_cartec




sekundární převod

  • 0

    22.3.2020 od futureteam

    Ahoj. Prostřednictvím tohoto fora bych se rád obrátil na všechny lidičky co mají nějakou zkušenost s přestavbou pionýra na cross. Stavím pro syna a dostal jsem se k sekundárnímu převodu. Nechci tam nechávat origo ,chtěl bych aby to něco umělo v terénu. Měl jsem představu kolečko na motoru 14z a rozeta 65z . Ale vzhledem k tomu ,že s tím nemám žádnou zkušenost a možností jak to nakombinovat je moc, tak jsem se rozhodl obrátit na vás odborníky. Předem moc dík za rady přeji krásný den.

    Odpovědět Doplnit dotaz

Odpovědí (2)
  • 0

    24.3.2020 od Sally06

    Zdravim, já když jsem jezdíval ficht cup závody. Většina závodů byla z půlky asfalt z půlky polňačky/les, většinou nešlo o bůhví jaké převýšení. Většinou se jezdilo vepředu kolečko 12z. Jen jeden závod jsem musel jezdit 11z. zadní rozeta vždy origo. Ten fichtl motor nemá výkonu na rozdávání a podle toho co se s tím bude jezdit a kdo na tom bude jezdit (váha jezdce)??? Bude rozhodující přehazovat přední kolečko. Musí to stačit... v extrému jde dát 10z. kolečko dopředu. Netřeba laborovat s rozetou, prodlužovat řetěz atd. atd. práce navíc zbytečná si myslim.... od 10z. do 14z. je mega rozsah toho, jak ten fichtl pojede...

    Doplnit odpověď

  • 0

    24.3.2020 od ja1

    14 kolečko je moc ,,a 10 je malo , jsou hranice aby řetez nechytal karter . ideal je 12 a zbytek podle váhy nechat na rozete zacal bych na 60

    Doplněno:

    Synek má super taťku

    31.3.2020 od Falco1960

    Doplnit odpověď


Pro vložení odpovědi se přihlaste.


TOPlist