-
23.2.2020 od PetarG
Dobrý den, na motorce mi blbly otáčky tím způsobem, že se motor vytočil na nějaký 4.000ot/min a tam se držel, buď po přidání plynu nebo sám od sebe. Vyměnil jsem tedy přírubu mezi karburátorem a motorem, protože už nebyla nic moc. Problém přetrvává. Na volnoběh vždy otáčky srazim rychlým vytažením a zamáčknutím sytiče otáčky se srovnají na nastavených 1500-2000ot/min. Po chvilce se zase sami zvednou. Napadá mě tedy buď bordel v sytiči, něco špatně na sytiči v karburátoru a nebo bordel v samotném karburátoru. Problém je ten že se v tom karbci nechci moc hrabat a na Klatovsku nevím o nikom schopném. Určitě uvítám doporučení. Díky a mnoho šťastných kilometrů.
-
23.2.2020 od yozo444
skontroluj memranu šupátka 13 na fotke.ale dobre by bolo úplne vyčisti a skontrolovať aj ostne veci.stiahni si manuál a od foť všetko co povolíš.Neboj sa toho
www.partsdepot.cz/picown/362846.jpgDoplněno:
23.2.2020 od yozo444
-
23.2.2020 od tanoz
Ahoj, na Klatovsku najdeš spoustu lidí, kteří by s tím něco svedli. Ty otáčky jsou řekl bych ale "banalita", která Tě prostě bude jen sr.t... Můžeš se zkusit obrátit na Georga. Ten pokud vím měl tenhle stroj prolezlej skrz na skrz. Třeba si rád minimálně zavzpomíná. Je přímo v Klatovech a kontakt kdyžtak hodím do SZ. Také na Domažlicku by se našli borci, co se v tom mohou vyznat. Já osobně předpokládám, že Ti zůstává vyset sytič, nebo nedoléhá plyn a tak je motor permanentně v otáčkách. Může to klidně způsobovat i roztřepené lanko v bowdenu. Jak říkám,... Prostě nějaká banalita, na ktero můžeš přímo čumět a netrkne Tě. Tyhle stroje jsou ještě nádherně jednoduché. Určitě se k meritu věci dostaneš.
Doplněno:
No, mě to ani tak nesere. Ale při prodeji by na to mohl někdo koukat špatně.
24.2.2020 od PetarG