bbg_listopad_2




Kolísání volnoběhu, občas chcípne

  • 0

    20.10.2019 od vojtechposmourny

    Ahoj,
    u mé SR400FI (stríkačka) mám problém s volnoběžnými otáčkami.
    Pokud je studená, drží krásně 1400 ot bez jakékoliv kolísání a reakce na plyn je ok (manuál uvádí volnoběh v rozmezí 1200 až 1400). Ovšem pokud je motorka opravdu zahřátá, volnoběžné otáčky klesnou a začnou kolísat mezi 1100 a 1200 s občasným klesnutím k 1000. Pokud v momentu nejnižších otáček přidám rychle plyn, má občas tendence chcípat případně chcípne. Jinak za jízdy žádné problémy nepozoruji, je to pouze na místě při rozjezdu.
    Sr má najeto 3500, z toho mnou 1100. Liju do toho pouze Vervu 100 nebo 100+ od Molu. Oproti sérii tam je pár jednoduchých úprav (filtr KN, svod a koncovka od SC Project, demontované AIS, odstraněný restriktor plynu).
    Nesetkal jste se s tím někdo?
    Napadá mě zvýšení volnoběžných otáček, což by se mělo dělat pomocí natočení senzoru plynu, ale u toho se neobejdu bez diagnostiky...
    Díky za rady.

    Odpovědět Doplnit dotaz

Odpovědí (4)
  • 0

    20.10.2019 od Jirkahu71

    myslím že asi nebude v pohodě bohatost, vzhledem k tomu že jsi zprůchodnil filtr a výfuk a jednotka o tom nic neví.

    Doplněno:

    Pokud by to tak opravdu bylo, znamenalo by to osadit třeba Power Commander V a doladit na brzdě, že?

    21.10.2019 od vojtechposmourny

    Doplnit odpověď

  • 0

    24.10.2019 od Honzakot

    Zlatá moje stará SR400 s karburátorem
    Já bych taky tipoval, že problém bude v těch "jednoduchých" úpravách.

    Doplněno:

    To je taky možnost, takže jsem si naplánoval testovací víkend. Postupně zkusím jednotlivé úpravy vrátit zpět a zjistit konkrétní příčinu.

    25.10.2019 od vojtechposmourny

    Doplnit odpověď

  • 0

    28.10.2019 od MOTTOR

    Ahoj, určitě to je tim výfukem a filtrem, jelikož to je stříkačka tak ridici jednotka to nepobira..Ale vetsinou origo řídící jednotky nejdou naladit,tak musis asi koupit power commander ale je to kolem 9000kc ?

    Doplněno:

    Proběhl testovací víkend, jedíné, co jsem z časových důvodů nezkusil, bylo opět nasadit sériový výfuk. Jinak AIS, KN filtr atd na to vlivn nemá, zase mi to chcíplo, tentokrát na kruháku
    Co je zajímavé, rozdíl mezi sériovým filtrem a KN je neznatelný, ptravděpodobně je dost restriktivní i samotný airbox.

    30.10.2019 od vojtechposmourny

    Doplnit odpověď

  • 0

    28.10.2019 od MOTTOR

    Ahoj, určitě to je tim výfukem a filtrem, jelikož to je stříkačka tak ridici jednotka to nepobira..Ale vetsinou origo řídící jednotky nejdou naladit,tak musis asi koupit power commander ale je to kolem 9000kc ?

    Doplnit odpověď


Pro vložení odpovědi se přihlaste.


TOPlist