bmw_r1300gs_cartec




klepání v motoru

  • 0

    29.9.2019 od nitramsebik

    Ahoj všem, mám problém s klepáním v motoru, které se přenáší do svodů a dále... .Moto bylo na seřízení ventilů a kontrolu rozvodového řetězu v autorizovaném servisu s výsledkem že, vůle byly upraveny a řetez je v pořádku. Po ujetí cca 300km začal motor divně cvrlikat at už studený nebo zahřátý. Přemluvil jsem známého mechanika a u mě v garáži jsme provedli kontrolu svodů a katalyzátoru. To bylo vše v poho. Žádná prasklina ani netěsnost. Tak jsme znovu provedeli kontrolu vůle ventilů, kde na 4 a 1 válci bylo vše špatně. Místo hodnoty v rozmezí 0,2-0,3mm pro EX naměřeno na 4.válci vůle 0,1mm a 1.válci 0,15mm. Hodnoty jsme tedy upravili na 0,25mm a zpět vše nastrojili ,ale cvrklikání pořád stejné. Nemohlo dojít k poškození ventilů po špatném seřízení v autorizovaném servisu a ujeti těch cca300km? Děkuji za rady.

    Doplněno:

    tlaky změřeny a nejlépe ja na tom paradoxně 4.válec ( 9 , 9 , 9 , 10 ), co se týče napínaku rozvod.řetězu taky v poho, do uplného vysunutí mu chybi 13mm .
    vidím to na repas hlavy včetně ventilů, ale bojím se toho aby to klepání bylo opravdu způsobeno tím ventilem???

    30.9.2019 od nitramsebik

    Odpovědět Doplnit dotaz

Odpovědí (2)
  • 0

    29.9.2019 od yozo444

    Pri príliš malej vôle netestni správne ventil, môže sa poskodit aj motor,znižuje aj kompresiu.a šponovak rozvod.retaze je ok?

    Doplněno:

    a odkiaľ presne počuješ to klepanie?

    5.10.2019 od yozo444

    a kompresiu ste merali na zahriatom motore s otvorením škrtiaci klapkami ? lebo 9bar je už limit pre tuto moto.

    5.10.2019 od yozo444

    tlaky změřeny a nejlépe ja na tom paradoxně 4.válec ( 9 , 9 , 9 , 10 ), co se týče napínaku rozvod.řetězu taky v poho, do uplného vysunutí mu chybi 13mm .
    vidím to na repas hlavy včetně ventilů, ale bojím se toho aby to klepání bylo opravdu způsobeno tím ventilem???

    30.9.2019 od nitramsebik

    Doplnit odpověď

  • 0