-
16.9.2019 od deltacarli
Nevím na co je ten prostřední drát ve svorkovnici?
Je to spojené s kostrou, že by od uhlíku? Mám to ještě ukostřit na hmotu motorky?Doplněno:
Tak vyřešeno, sundal jsem dynamo a zkoumal dráty a ejhle tenhle je jen klema z 61 asi aby to bylo blíž ke karteru?.Tak jsem při tý příležitosti vše vyčistil a složil zpět. Motor naskočil, svítí, houká, ale prší tak na jízdu nedošlo.
Tak provedena zkušební jízda jakmile rozsvítím světla motorka začne cukat vynechávat vypnu a začne jet normálně, takže problém s dobíjením. Když dám nabíječku, tak je velký odběr, odpojím mínus z relé a nabíjecí proud klesne. Jako by to zkratovalo.
Tak provedena zkušební jízda jakmile rozsvítím světla motorka začne cukat vynechávat vypnu a začne jet normálně, takže problém s dobíjením. Když dám nabíječku, tak je velký odběr, odpojím mínus z relé a nabíjecí proud klesne. Jako by to zkratovalo.
24.9.2019 od deltacarli
Regulátor je po novu v hliníkové krabičce s odporem uvnitř. Motorka startuje, jede, svítí, houká, akorát málo dobíjí. Je mi divné proč ten drát (asi od uhlíku, když ho změříme tak je spojený s kostrou) nikam nepokračuje.
24.9.2019 od deltacarli
-
19.9.2019 od maspe
obecně jde z dynama - jeden drát od živého uhlíku, ze statoru jdou dva dráty konce vinutí statoru a u slabších dynam ještě jeden konec odporu. D+ a začátek vinutí statoru jdou na 61, druhý konec vinutí a odpor jdou na 51. 61 regulátor připojuje k baterce, když dynamo začne dobíjet. 51 slouží k regulaci. Na daný dotaz se nedá odpovědět, neboť je dost nedostatečný popis
-
19.9.2019 od cmiral
Může mít krabičkové relé, nebo si koupit relé AEV. Vape je super, ale dnes při jeho ceně už není pro každého. Mám 2x Vape a pravý dekl jsem léta nemusel sundat.