-
15.7.2019 od zručák
nazdar,mám trochu problém s dobíjením,při volnoběhu naměřím 13 a něco voltů a čím víc přidávám tím víc padá napětí,kontrolky pohasínají při blinkrech a motor nezůstane běžet bez baterky ani pod plynem,tak než začnu shánět nový alternátor,chci se ujistit že to nejde jinak,dík
-
17.7.2019 od chatra
Nejdřív proměř napětí a odpory na altíku a pokud máš přístup k regulovatelnému napěťovému zdroji, tak i regulátor, pak budeš moudřejší.
-
18.7.2019 od jawaboy1
zdar, měl jsem stejný problém na Hondě VFR 800 r.v. 99 - nový regulátor vše vyřešil
-
19.7.2019 od r.am-
určitě zkus nejdřív ten regulátor a pokud ho budeš měnit tak si dej pozor ať koupíš originál. Kamarád si takhle odpálil nový altík páč netušil, že bývalý majitel tam dal nějakou nepříliš věrnou kopii z Číny.
-
21.7.2019 od Vennom
No zmeri bych diody na regulatoru a nejspis ho pak vymenil. Menil jsem caca pred 4 lety a dela ho tu jedna ceska firma....stal caca 2500 jen nesmis pak zblbnout zapojeni protoze mi dodali sestejne barevnymi kabely a myslim ze diody byly ne 1.2.3 ale 1.3.2 ale tose da domerit. Na tyhle masinev podstate jediny pruserovy dil...hlavne pokudjsi nekdy skrtl o kostru pri vyndavani baterie...
-
31.7.2019 od Motoblazen5
Regulátor z číny nekupuj, pokud budeš shánět nový, tak já koupil český Elesys a jsem s ním moc spokojený.