globalmoto_duben_nolan




dobíjení

  • 0

    15.7.2019 od zručák

    nazdar,mám trochu problém s dobíjením,při volnoběhu naměřím 13 a něco voltů a čím víc přidávám tím víc padá napětí,kontrolky pohasínají při blinkrech a motor nezůstane běžet bez baterky ani pod plynem,tak než začnu shánět nový alternátor,chci se ujistit že to nejde jinak,dík

    Odpovědět Doplnit dotaz

Odpovědí (6)
  • 2

    15.7.2019 od mako224

    ahoj jestli máš hondu shadow vt 600 tak by to mohl být regulátor napětí a ten je vlevo dole u spínací
    skřínky .Taková žebrovitá kostka (jednoduše popsáno)

    Doplněno:

    snad jsem pomohl koupil jsem na aliexpresu a ok

    15.7.2019 od mako224

    Doplnit odpověď

  • 0

    17.7.2019 od chatra

    Nejdřív proměř napětí a odpory na altíku a pokud máš přístup k regulovatelnému napěťovému zdroji, tak i regulátor, pak budeš moudřejší.

    Doplnit odpověď

  • 0

    18.7.2019 od jawaboy1

    zdar, měl jsem stejný problém na Hondě VFR 800 r.v. 99 - nový regulátor vše vyřešil

    Doplnit odpověď

  • 0

    19.7.2019 od r.am-

    určitě zkus nejdřív ten regulátor a pokud ho budeš měnit tak si dej pozor ať koupíš originál. Kamarád si takhle odpálil nový altík páč netušil, že bývalý majitel tam dal nějakou nepříliš věrnou kopii z Číny.

    Doplnit odpověď

  • 0

    21.7.2019 od Vennom

    No zmeri bych diody na regulatoru a nejspis ho pak vymenil. Menil jsem caca pred 4 lety a dela ho tu jedna ceska firma....stal caca 2500 jen nesmis pak zblbnout zapojeni protoze mi dodali sestejne barevnymi kabely a myslim ze diody byly ne 1.2.3 ale 1.3.2 ale tose da domerit. Na tyhle masinev podstate jediny pruserovy dil...hlavne pokudjsi nekdy skrtl o kostru pri vyndavani baterie...

    Doplnit odpověď

  • 0

    31.7.2019 od Motoblazen5

    Regulátor z číny nekupuj, pokud budeš shánět nový, tak já koupil český Elesys a jsem s ním moc spokojený.

    Doplnit odpověď


Pro vložení odpovědi se přihlaste.


TOPlist