globalmoto_duben_nolan




Klr 650 bílé víčko od oleje. Bíly ukazatel oleje. Klepání v motoru

  • 0

    11.7.2019 od Martan123

    Zdravím tak už zase píšu protože ta moje klr se furt sere. Tentokrát je to zaneseny víčko od oleje + je bílá kontrola hladiny oleje. Tam je vyloženě vidět jak je to vyřazené. Nevím co s tím je chladící kapalina nemizi nějaké rady a ještě se mi ozývá klepání z motoru táta má tu samou motorku a ta takové zvuky nevydává. Nějaké nápady. Přikládám fotky a video.

    Doplněno:

    11.7.2019 od Martan123

    11.7.2019 od Martan123

    Odpovědět Doplnit dotaz

Odpovědí (2)
  • 0

    12.7.2019 od Anti

    Co se týče emulze, mívám jii ve všech vodou chlazených motorech od podzimu do jara. Je to vysrážená vzdušná vlhkost díky velkým rozdílům teplot. Je to emulze vody a oleje,zmizne po dostatečném ohřátí oleje kdy se voda odpaří. Pokud by ta emulze byla v motoru stabilně,znamenalo by to průnik chladící kapaliny do olejové náplně. K tomu dochází v případě deformace styčných ploch hlava-válec nebo poškozením těsnění v tom místě.
    Klepání motoru s tím většinou nesouvisí. To může vznikat z různých důvodů.U KLR bych jako první věc odmontoval víko generátoru a zkontroloval systém vyvažovacích hřídelí,napnutí řetězu a stav napínáku. Pak bych kontroloval rozvodový řetěz a nejspíš se koukl na uložení vaček. Taky je dobré sundat víčko na středu generátoru, strčit klíč, vytočit svíčku a klíčem kmitat s klikovým mechanismem přes horní úvrať a tím detekovat případnou vůli ojnice nebo pístu ve válci.
    Tuším že myslím dvakrát jsem tu měl KLR s povoleným primárním rozvodem. To bych taky zkontroloval a přitom koukl na dotažení spojkového koše. A máš hotovou kontrolu celého motoru :)

    Doplnit odpověď

  • 0

    16.7.2019 od VojtasTTR

    na emulzi v oleji stačí jen pár kapek... nejčastěji to bývají špatná gufera vodní pumpy, přes které to prolíná do olejové náplně... když to budeš mít rozhozený, rozhodně bych se koukl v jakém stavu je hřídel vodní pumpy. Gufero do něj může vyjet drážku, pak samozřejmě netěsní a ani novým guferem si nepomůžeš... řešení je buď nová hřídel nebo gufero o trochu jiný tloušťce aby jeho břit nebyl na stejném místě co drážka v hřídelce... to je ale jen provizorní oprava,...

    Doplnit odpověď


Pro vložení odpovědi se přihlaste.


TOPlist