cfmoto_cerven




Klepe motor

Odpovědí (2)
  • 0

    11.7.2019 od ja.janos

    Čus cx 500 se zabývá p.Matucha za Slavkova u Brna motory zná zpaměti na internetu bys měl najít kontakt.Me dělal motor a v pohodě jsem na něm najel páde...

    Doplnit odpověď

  • 0

    12.7.2019 od honza.vojak

    Ahoj,
    začal bych kontrolou rozvoďáku. Máš asi manuální napínák, že? Tak se přes inspekční otvor jukni v jakým stavu je vytahaný, hezký návod s obrázkama je třeba na stránkách motofaction.
    A zkontrolovat napínák či rovnou vypnout, to se nejlíp dělá právě s nastavováním ventilových vůlí, protože je klikovka pro jeden válec (myslím že ten pravý) v poloze i pro nastavení dopnutí rozvoďáků.
    A to se všechno dá dělat bez demontáže, bez spešl příprav?ů a je to hned.
    Problém ale může být v prasklý napínací liště (měl jsem to v jednom ze třech motorů který jsem dělal), případně rozpadlá kluzná lišta na druhý straně.
    A to se zjistí na sichr po demontáži motoru z rámu a zadního víka. Možná něco stroboskopickou kamerou, nevím, nezkoušel jsem.
    Tady je blbý, že jestli je cokoliv z toho co píšu na tvým motoru, tak rozvoďák ožužlává jeden nálitek se šroubem na bloku, a špony vesele cestují olejem- to je dost častý když se lidi vyprdnou na rozvoďák, je toho plný internet, jukni na cx500forum.com

    Další scénáře: rozvody. Pitting na vačkách, vůle na vahadlách atd. Opět, těžko soudit bez sundání hlav.
    Ale můžeš alespoň sundat víka hlav, a za běhu zkouknout že prolína přes vahadla olej. Pokud ne, mohla se ucpat tryska, a je to přidřený.

    Nejhorší scénář (imho): je chycená klika. Nebo ojniční ložiska. Co olej, měnil jsi, a nenašel jsi ve v?čku a na filtru takový zlatavý šupinky?

    ALE: ten moror má mít takový nějaký cvakání, to jsou prostě rozvody - otázka je jak moc
    Je to stejný když měníš ot?čky?

    Ale blahopřeju k CX, já si užívám každou vyjížku- stojí to za to

    Doplnit odpověď


Pro vložení odpovědi se přihlaste.


TOPlist