bmw_r1300gs_cartec




Zavada na budicih Suzuki DL650 V-Strom - poradte, prosim

  • 0

    11.5.2019 od Sudán

    Prosim o radu.
    Privezl jsem si domu DL650 2008. Cestou domu zacali blbnout budiky. Rozsvitila se na 2 sekundy kontrolka olej, spadly obe rucicky budiku, stav paliva i teploty oleje se rozsvitili vsechny ctverecky a misto hodim zacali svitit same osmicky. Po 2 sekundach vse naskocilo. Toto se opakuje cca kazde 2 minuty. Vi nekdo, kde je problem?

    Dekuji

    Odpovědět Doplnit dotaz

Odpovědí (6)
  • 0

    12.5.2019 od Lam.

    Hlehal bych kabely a špatný kontakty (pokuď sis v všimnul, že to třeba dělá po tom co poskočíš na "český" silnici, třeba jestli si to přivezl včera (v dešti) ti tam někde natekla voda a začalo to dělat bordel

    Ale jinak poradit nedokážu, u mě vždycky za všechno mohly kabely ošoupaný, dotýkající se kostry nebo takový nesmysly jakmile šlo o elektroniku (Když na tim přemejšlim, že se ti spadly budíky a všechno se ti rozsvítilo, to zní jako kdyby si motorka myslela, že startuješ a tudíž šli budíky ON-OFF-ON) takže bych asi hledal ten špatnej kontakt

    Ale jen vařim z vody. Bohužel jsem strojař na né elektrikář

    Doplnit odpověď

  • 0

    12.5.2019 od Hyk

    Ahoj.Žádnej elektrikář nejsem ale přikláním se k Lamově radě. Špatná kostra nebo někde + na kostru. Je to o hledání v drátech. Vyzuelně to určitě skoukni a prověř ale pokud nic nezjistíš a nemáš el.měřák a praxi tak vyhledej odbornika. Ať se daři

    Doplnit odpověď

  • 0

    12.5.2019 od jovik27

    Ahoj , zkontroluj kontakty na baterce , mrkni se na hlavní-startovaci relé s pojistkou , pojistka nesmí být volná .Jednou mi to stejně blblo . Pokud je tam dodělávaná nějaká elektrika - přidavná světla atd , vše zruš a nebo natáhni znovu .Petr.

    Doplnit odpověď

  • 0

    13.5.2019 od key

    Ještě doporučuju udělat standardní kolečko - senzory na stojánku, spojce a vypínač zapalování vedle plynu.

    Doplnit odpověď

  • 0

    13.5.2019 od X-tra-X

    Vypadá to, že se to má tendenci pořád resetovat, což často dělá buď vadný mikrokontrolér na tišťáku, nebo to může být problém lehčího rázu, třeba určitá vada na tišťáku, nebo jen nějaký tranzistor a nebo něco podobnýho, těch možností je mrak. Já pokud chci hned zjistit, jestli je problém někde v kabeláži na motorce nebo jinde, tak to sundám z motorky a připojím si to na zdroj a generátor pulzů a hned zjistím, jestli to blbne pořád a nebo ne. Řeším podobný opravy nefunkčních budíků docela často, takže kdybys chtěl nějaký info, nebo s tím pomoct, tak se ozvi...

    Doplnit odpověď

  • 0

    22.5.2019 od Alla_Martinez

    Čau, stalo se mi to taky. Vždy spadly rucicky budiků (i za jízdy), vynuloval se čas a v poslední fázi přestaly svítit potkávačky a blinkry. Nevěděl jsem kde je problem, rozdělal spínač startéru na řidítkách atp.., ale v tom to není.... Problém je konektor kabeláže a v něm vyhořelej kontakt vodiče na kostru (myslím že to černej nebo hnědej drát). Je to na levé straně uvnitř kapotáže (vedle budíků tlustej svazek). Vytáhni si to ven a udělej jednoduchej bypass (přemostění). Už mi to bez problému funguje přes rok.

    Doplnit odpověď


Pro vložení odpovědi se přihlaste.


TOPlist