-
10.5.2019 od Dejwiis
Zdravím přátele, mám problém s mou 210tkou. Má moc velké otáčky na volnoběh. Po nastartování mě to na volnoběh uveze. Když otačím šroubkem volnoběhu nic se neděje, šoupátko krásně chodí nezasekává se. Nevíte čím by to mohlo být ? Děkuji moc ?
-
10.5.2019 od krizak66
Překontroluj bohatost směsi. Seřizuje se tím druhým šroubem; je o něco níž, než šroub dorazu šoupátka. Měl by být povolený přibližně o jedenapůl otáčky. A taky záleží na poloze jehly šoupátka. Měla by být zajištěna ve druhém zářezu shora.
Doplněno:
možná nízká hladina v plovákové komoře, táhne i po přidání plynu, nebo se dusí ?kontrola přívodu benzínu, ucpané síto kohoutu, vyčistit, ve finále vypálit výfuk - i koleno , u těsnění s válcem zarůstá, vše platí pro, že netáhne ani po přidání na max.
13.5.2019 od Gejzaa
Ještě taková drobnost: u plynového lanka máš nějakou vůli?
11.5.2019 od krizak66
Trysky jsou maximálně tak profouknuté. Směs mám nastavenou na 1,5-2 otáčky. Ještě jsem se dočetl že by tam mohlo tahat vzduch tak zkusím přetěsnit. Jehla je ve druhé drážce. Plynové lanko fungl nové tudíž nezadrhává. Zkusím ještě projít fóra. Přesto děkuji
10.5.2019 od Dejwiis
Trysky jsou maximálně tak profouknuté. Směs mám nastavenou na 1,5-2 otáčky. Ještě jsem se dočetl že by tam mohlo tahat vzduch tak zkusím přetěsnit. Jehla je ve druhé drážce. Plynové lanko fungl nové tudíž nezadrhává. Zkusím ještě projít fóra. Přesto děkuji
10.5.2019 od Dejwiis
Trysky máš, předpokládám, obě čisté a se správným číselným označením (hlavní tryska 63, volnoběžná tryska 35). A nikdo se v nich nevrtal drátem nebo něčím podobným...
10.5.2019 od krizak66
-
16.5.2019 od manass
Ještě může lehce táhnout gufero na klice a tím pádem se chudí směs-zvýšené otáčky. Ale tipl bych spíše na přepnutí plynového lanka, tj. bez vůle na plynu a tím pádem přidání volnoběhu
-
29.6.2019 od Moped_Babetta
Možnosti následující: dej jehlu na druhý stupeň odshora nebo špatné gumičku u šoupátka volnoběhu.