-
22.4.2019 od Mcapri
Ahoj, jaká je správná hodnota komprese válců? Ve předu jsem naměřil 6,45 baru a v zadu 7.3 baru. Jinak rok 1989 40 kW. Díky
-
22.4.2019 od Ivoš83
Není podstatné kolik to má být, ale jaký je rozdíl mezi válci. U aut platí , že rozdíl mezi válci by neměl větší než 10% a předpokládám, že u motorek to bude obdobné. Ideál je když mají oba stejně. Pak jen zjistit jestli to je pístními kroužky nebo ventily? Udělat obojí a změřit válce. Pokud to chceš mít v cajku.
Doplněno:
Děkuji
23.4.2019 od Mcapri
Děkuji
23.4.2019 od Mcapri
prome rozdilnosti komprese mezi valci jde i o hodnotu ,kterou napsal Haski. Pokud je hodnota pod minimum ,ktera v manualu byva take uvedena, tak je to logicky take spatne. Porovnanim hodnot jestli jsou si podobne clovek pouze zjisti, ze teda na jendom z valcu neni extremni problem, ale mel jsme jiz na opravu motorky, kde na vsech valcich byly hodnoty pod minimem a motorku nebylo mozne seridit na karburaci tak aby to slusne jelo.
23.4.2019 od cuir
-
23.4.2019 od Haski
Moto už nemám a rád na ní vzpomínám.
V servisním manuálu bylo myslím zahřát motor, vyšroubovat svíčky (asi stačí na každém válci jedna), připojit přístroj (místo svíčky), otočit plynem naplno a startovat.
Hodnota má být myslím okolo 12atm (14psi). Já měl myslím 10,5 a 9,7atm.
A ano, oba válce by měly mít podobnou hodnotu, třeba +- 1atmDoplněno:
Děkuji
Děkuji
23.4.2019 od Mcapri
motor se pri mereni komprese nezahriva.
23.4.2019 od cuir
Přesná hodnota správné komprese je 1177 +-98kPa (12 +-1kg/cm2), 171 +-14psi...asi 11,6atm
23.4.2019 od Haski
-
24.4.2019 od Pavel888
Já měl na obou dvanáct a o má najeto 58 000. Pokud je tlak pod 8 tak je to vyběhaný....
-
6.5.2019 od Slávek-TDM
Jestli jsi meril se zavrenym plynem, tak si to muzes klidne zopakovat.
-
24.1.2020 od uš
V manuálu jasně píšou motor zahřát a pokud jsi vyšrouboval z válce obě svíčky,tak si to můžeš zopakovat taky...