-
4.4.2019 od Roks
Zdar,
Kejvačka po renovaci jede skvěle, Ale když není pod zátěží, cvaká, cinká, cvrliká pod hlavou. Je to normální? Mám tam novější hlavu.
Po ubrání plynu začíná cvakat? Pod plynem ticho... Diky
-
4.4.2019 od N_xau
Může to dělat víc věcí,je motorka po výbrusu? Pokud je tam starý výbrus může narážet horní kroužek o hranu ve výbrusu.Stačí dát silnější těsnění pod válec,tipuju že tam bylo silnější než si ji renovoval.Ale jinak bych zkontroloval kroužky,vůli na čepu pístu,a ložiska dole na ojnici.
Doplněno:
Moto je komplet po GO, nikde nic nenaráží, zajeté. Vše ok. Napadá mě jen ta hlava. Takže to asi normalni nebude, zkusím vyměnit hlavu. Třeba to bude jinou kompresí.
S těma jawama jsou to závady, že by se jeden posral :D4.4.2019 od Roks
-
4.4.2019 od Eastrider
Nazdar!
Len aby to nebolo predsa len dole na klukovke.
Vôla je dole, ale pazvuky vychádzajú zhora. -
5.4.2019 od juryna007
Týo já si přečetl "cikáni v motoru"...
To by bylo na generálku -
5.4.2019 od kroupahans
Občas se špatně odposlechne odkud to je..... nemůže to dělat jen volný šoupě v karbecu? To by odpovídalo, že jen při zavřeným plynu...
Doplněno:
JO tím šoupátkem taky,sundej filtr a podrž šoupě prstem a uvidíš
5.4.2019 od N_xau
-
5.4.2019 od VeinVaricose
vůle v pístím čepu (sypané válečky/jehlová klec)
za předpokladu, že seženeš tříděné, sypané jehly (zajímalo by mě kde) změříš čep, oko na ojnici a osadíš správnými jelami (podle tabulky), nahohníš toleranci v řádu dvou tisícin a máš po cvrlikání,
nebo budeš jezdit do další generálky kde se ti možná sejdou vůle štastněji a cvrlikat ti nebude ......Doplněno:
5.4.2019 od VeinVaricose
5.4.2019 od VeinVaricose
-
6.4.2019 od zdenyseek
Příčin může být více a video zkresluje, ale já bych si myslel, že to dělá velká vůle v jednom z ojničních ložisek, buď na pístním čepu nebo dole na klice. Nechal jsem generálkovat kliku, udělal komlet opravu motoru a řešil jsem stejný problém. Zkoušel jsem všechno možné a když nic nepomohlo, rozdělal jsem znova motor vše proměřil a klika nebyl dobře opravená, spodní ložisko na klice klepalo.
-
8.4.2019 od Dzawar
Ahoj
Vule na klice , veší předstich na válec . Dělalo mě toto uvolněná vačka - rotor dynama byl volněnší na kuželu , jemě visel na aretačním kolíčku . Pri měření dobrý ALE po rozběhu motoru na volnoběh klepal a odcházelo těsnění pod hlavou... čím nižší otáčky tím víc klepal . Vypadaloto jako volná klika nebo ložiska KO ale byt to "POUZE" větší aretační kolíček dynama na kterým visel rotor ... -
9.1.2020 od Jilmoň
Prosím tě, dřív, než to rozebereš, zkus si při tom cinkání položit dlaň na žebra hlavy, jestli to náhodou nepřestane. U těchhle hlav se dost projevuje rezonování žeber, které se později odstraňovalo gumovými vložkami.