globalmoto_duben_nolan




Nesepne čerpadlo svírí Fi

  • 0

    19.2.2019 od Gsxrjt

    Zdar, po zimě jsem byl vyvenčit svém gsxero 600 k1. Vše fungovalo na jedničku. Druhý den jsem ji nastarovat, zahřál chcípnul a pak nastal problém, chtěl jsem znovu nastartovar, neseplo ani čerpadlo a začalo svítit FI. Po několika pokusech otočením klíčku nakonec čerpadlo seplo a moto nastartovala. Vyjel jsem ven, po zastavení na benzince se vše opakovalo. Čerpadlo neseplo a po několika pokusech zase nastartovala. Nemá někdo radu, kde bude chyba? Dík

    Doplněno:

    Jo a zapomněl jsem dodat, že motor točí...

    20.2.2019 od Gsxrjt

    Odpovědět Doplnit dotaz

Odpovědí (5)
  • 1

    21.2.2019 od Dj.Ala

    Řešil jsem totožný problém na K2.
    Tyto modely mají ve spínačce rezistor a stejný je i u (v) ECU. Je to takový předchůdce immo (funguje to jako odporový dělič) - ve zkratce pokud bys chtěl vytrhnout dráty od spínačky a nastartovat bez ní tak ti nesepne ani čerpadlo protože okruh nejde přes ten rezistor v té spínačce.
    V mém případě byl rezistor už na prahu života a sem tam mi to nechtělo nastartovat (v dealer modu mi to hlásilo tuším chybu C42).
    Řešení prosté - spínačka ven, odvrtat bezpečnostní šrouby a dostaneš se k elektronice spínačky. Rezistor vyměnit (přepájet) a očistit kontakty. Hodnotu rezistoru si už z hlavy nepamatuju ale podle barevných proužků na něm se dá určit. Cena opravy: 1 rezistor (1,-), 2 nové šroubky (3,-), 3/4 hodiny práce.

    Doplnit odpověď

  • 0

    19.2.2019 od yozo444

    Pozrel by som sa aký kód vypíše cez dealer mod.Relatko počuť kliknúť?

    Doplněno:

    Ani relátko nejde slyšet.

    20.2.2019 od Gsxrjt

    Doplnit odpověď

  • 0

    19.2.2019 od havliR6

    Moznost je ze reletko odchazi nebo cerpadlo,ale zacal bych jednodusim klicem druhym(imobilizer nesepne rele od cerpadla) pak kontrola konektoru,jestli po zime neni nekde oxidovany a
    nebo promer merakem jestli jde do cerpadla stava 12v.

    Doplněno:

    Přesně tak, imobilizér až od K6

    20.2.2019 od _BoB_

    Imobilizer nema

    20.2.2019 od Gsxrjt

    K1 asi ještě nemá imobilizér. Nemá ho ani K5 co mám teď na dílně.

    19.2.2019 od mischa638

    Doplnit odpověď

  • 0

    20.2.2019 od _BoB_

    Když mi přestala svítit K5 a fakt jsem nevěděl "co" tak jsem si stáhl el. schéma z netu, vytisknul na větší formát, přivolal kamaráda co umí s "voltmetrem" Vysvětlil mu co se z laického pohledu děje vše když otočíš klíčkem v spínačce, on dle toho barevnou fixkou zakreslil všechny kabely které nás zajímají. Já odstrojil moto abychom se všude dostali A pak mi vždy říkal "tohle je nějaká svorkovnice zhruba tady a z toho vedou takové kabely. No a tahle jsme šli baterky až jsme to našli.

    Doporučil bych to samé s tím, že můžeš ještě jak to tu padlo si jen tak cvičně odklonit nádrž a podívat se jestli tam není něco už od pohledu v nepořádku (oxidace něčeho, volně se klepající kontakty atd).

    Jen pro zajímavost, já měl v háji přepínač známý jako "chcípák" Takže klidně může být třeba "studeňák už i tam" protože tím do všeho pro chod motoru pouštíš šťávu. Hodně štěstí

    Doplněno:

    Zítra vezu do servisu, tak uvidíme :-/ Zajímavé je, že to udělá většinou, když je zahřátý motor. Za studena to chytne na první otočení motoru.
    Každopádně budu informovat

    20.2.2019 od Gsxrjt

    Doplnit odpověď

  • 0

    20.2.2019 od BikerGSXR

    když ti po zapnutí klíčku nesepne to čerpadlo, nebliká ti červená kontrolka????

    Doplněno:

    ne nebliká

    20.2.2019 od Gsxrjt

    Doplnit odpověď


Pro vložení odpovědi se přihlaste.


TOPlist