globalmoto_duben_nolan




V7 II stone - obtizne razeni jednicky

  • 0

    30.12.2018 od mc1979

    Zdravim, rozhodl jsem se zakoupit Moto Guzzi V7. Byl jsem jsem se na jednu V7 II 2015 podivat, mohl jsem ji velmi kratce projet. Co me vsak zarazilo bylo velmi obtizne razeni jednicky. Kdyz byla motorka pouze kratce nastartovana, tak stredni sillou jsem 1 nezaradil. Musel jsem pouzit velkou silu. Pak jsem to jeste mnohokrat zkousel a zarazeni jednicky bylo tak na 50 / 50. Kontrolka neutralu zhasla, ale jednicka tam nebyla. Vyrazeni na neutral bez problemu, zarazeni dvojky take bez problemu. Vule na spojkove pacce se mi zdala OK. Muze mi prosim nekdo z majitelu sdelit, jak mu jde razeni jednicky na V7 II ? Motocykl jsem zatim nevzal, rikal jsem si, ze se tu radeji poradim. Diky moc.

    Odpovědět Doplnit dotaz

Odpovědí (5)
  • 1

    2.1.2019 od puod

    Zdravím, mel jsem 2015 VI stone a za studena tam ta jednička nešla dobře, velmi ztuha a bylo potřeba velmi zatlačit, aby tam padla. A dvojka byla možná ještě horší, vzhledem k tomu, že musíš nohou tlačit nahoru a přes neutrál, trojka už překvapivě v poho, byla to prakticka nová motorka (najeto 4tis. km). Ve chvíli, kdy se motorka zahřála už to tam padalo dobře, jednička i dvojka, vyloženě se to odvíjelo od teploty, nicméně pořád ta předovka byla pro mě velký zklamání na takhle nový motorce (např. s Triumphem Street Twin naprosto nesrovnatelné). Ještě mě trápil neustále tekoucí kardan a velmi tvrdý podvozek, to jen tak btw.

    Doplnit odpověď

  • 0

    30.12.2018 od pistapista31

    https://www.guzzitec...09-v7-classic.13605/

    Doplněno:

    skus lanko nastaviť bez vôľe

    30.12.2018 od pistapista31

    Doplnit odpověď

  • 0

    1.1.2019 od Valve

    Zdravím, moje zkušenost je, že bývá zmaštěná řadící vidlička ať ti sleví 20000 a nech to opravit.Když seženeš dobrého mechanika můžeš i trochu vydělat !

    Doplnit odpověď

  • 0

    1.1.2019 od Miki750

    Zdar, násilím si při řazení nepomůžeš. Pokud se nepletu tak to má suchou spojku, takže při vymáčknutí se vše v prevodovce zastaví. Mokrá spojka furt trochu tahne, takze se hridel trochu pootaci a zuby zapadnou. Tohle zlobí i u BMW. Mam na to fígl. Zmacknu spojku, prudce ji pustim a zase ji zmacknu a hned zaradim jednicku. Spadne tam lehce bez keců. Tim jsem pred zarazenim trochu roztocil hridel v prevodovce a zuby mohly do sebe.

    Doplnit odpověď

  • 0

    3.1.2019 od Lucia

    Ahoj, tohle se děje asi u všech V7. O kom jsem s tím mluvila, tak řešil podobný problém. Já mám V7 Racera.. a je to stejné. Už jsem si na to našla fígl a je velmi podobný tomu, který sem psal Miki750. Pracovat se spojkou. Nebo mi někdy pomůže ji potlačit a zkusit znovu, ono se to pak hezky chytne a skočí to tam. U mně na to nemá vůbec vliv to, jestli je to za studena, nebo je motorka zahřátá, děje se to pořád. No, s italkama to nebude nikdy jednoduché. Podle mě, na tohle slevu nikde moc neukecáš, děje se to i u nových strojů. Kvůli tomuhle se jí ale nevzdávej

    Doplnit odpověď


Pro vložení odpovědi se přihlaste.


TOPlist