bmw_r1300gs_cartec




pružení řidítek při vyšších riserech, představcích XVS 1100

  • 0

    18.12.2018 od olda33

    Ahoj, prosím o radu.
    Vyměnil jsem na XVS 1100 představce na delší( ca 10cm, řidítka jsou originální) a teď se mně zdá, že řidítka nějak moc pruží ( jen nevím jak moc pružila s originálními)
    Nevím, jestli to nechat, nebo dát představce " na pevno" s nějakou podložkou na brýle, aby tolik nepružil silenblok v brýlích.
    Máte s tím někdo zkušenost, jsem začátečník a nevím, jestli by to nebylo špatný na řízení, bezpečnost.
    viz video (hýbu s tím celkem velkou silou)
    díky

    Odpovědět Doplnit dotaz

Odpovědí (3)
  • 1

    18.12.2018 od KHejml

    Mě to pruží taky tak, ze začátku sem z toho byl taky nervozní, ale teď o tom vubec nevím.

    Doplněno:

    Jestli jsou dotažený, tak to neřež. Za jízdy to nepoznáš.

    18.12.2018 od KHejml

    Doplnit odpověď

  • 1

    18.12.2018 od jarka49

    Je to normální tobě možná víc ale to je daný tím že je máš vlastně výš jinak to při jízdě aní nepoznáš. Ale chci se optat kde jsi je koupil a za kolik? Dik

    Doplnit odpověď

  • 0

    21.12.2018 od cuir

    a cemu se divis..ulozene je to v gume a diky tem delsim predstavcum mas na to ted vetsi paku a taky ses koncem riditek dal od uchyceni v brejlich, takze nejen ze se to za vyuziti mensi sily (oproti originalnim predstavcum) hybe, ale zaroven se to hybe i svetsim rozkmitem... to je prece naprosto logicke.
    riditka jako takova ti neupadnou, bud si zvyknes a nebo kdyz by te to iritovalo, tak tam das zpatky origo predstavce.
    Ony se hejbou i original, o trosicku min, ale hlavne tebe nikdy nenapadlo za ty origo tak loncovat. Takze jsi ani nevedel, ze to pruzi... ani jsi pred demontazi netusil, ze je to ulozene v gume. Jenze ted jsi po montazi zkusil jak to drzi a vydesil ses , ze se to hejbe. Ale jak sam pises.. u originalu nevis.. protoze ses na to nezameril a nevsiml si toho.
    Nejhorsi smrt je z vydeseni

    Doplnit odpověď