bmw_r1300gs_cartec




nevypíná motor

  • 0

    25.11.2018 od jawaboy1

    Ahoj, mám Pegaso stříkačku a po nastartování nelze motor vypnout klíčkem (stále běží). Lze pouze chcípákem na řídítkách, ale kontrolky nezhasnou, když překlapnu chcípák, čerpadlo se opět rozběhne, vše se ději i při vyndaném klíčku. Toto se stalo po běžné projížďce, bez deště. Dočasně vyřešeno vypínačem u baterie, ovšem s moto se dá kdykoliv bez klíčku odjet a to se mi nelíbí.

    Doplněno:

    Jen pro upřesnění, spínačkou to zřejmě není, moto běží i po odpojení spínačky z konektoru. Počítám, že se někde něco proklemovalo, nejsem elektrikář, takže to těžko najdu. Jinak souhlasím s vámi, že moje závada je oproti ostatním kuriózní

    26.11.2018 od jawaboy1

    Odpovědět Doplnit dotaz

Odpovědí (4)
  • 2

    25.11.2018 od Jirkahu71

    asi by to chtělo proměřit spínací skříňku. Nejspíš je trvale průchozí.

    Doplnit odpověď

  • 0

    25.11.2018 od M_A_B

    Doplněno:

    Promiň za pól, to se nedalo odolat. Všichni tady řeší proč jim to nejede a ty příjdeš s tím, ze ti nejde přestat.

    K věci, osobně jako laik bych šel od kličku dál.
    Prozkoumat, jestli spínací skříňka dělá to co má. Potom bych hledal jestli někde může být nějaký zkrat.
    No a potom bych se asi bál jezdit s plnou nádrží, kdybych někdy nemohl zastavit a musel počkat, až mi dojde benzín. ;)
    Držím palec, ať to najdeš.

    25.11.2018 od M_A_B

    Promiň za pól, to se nedalo odolat. Všichni tady řeší proč jim to nejede a ty příjdeš s tím, ze ti nejde přestat.

    K věci, osobně jako laik bych šel od kličku dál.
    Prozkoumat, jestli spínací skříňka dělá to co má. Potom bych hledal jestli někde může být nějaký zkrat.
    No a potom bych se asi bál jezdit s plnou nádrží, kdybych někdy nemohl zastavit a musel počkat, až mi dojde benzín. ;)
    Držím palec, ať to najdeš.

    25.11.2018 od M_A_B

    Doplnit odpověď

  • 0

    30.11.2018 od VeinVaricose

    relátka......

    Doplněno: