-
14.11.2018 od Bckr
Ahoj,
při posledních dvou jízdách na Suzuki GS 500 jsem zaznamenal lehký "jakoby výpadek motoru". Původně jsem si myslel že mi dochází benzín, ale po přepnutí na rezervu se problém objevil znovu. Dokonce se mi stalo na semaforu, že mi motorka chcípla a pak nešla nastartovat, resp něco v ní cvakalo, ale netočila. Trochu jsem s ní zatřásl a hned začala točit.
Dalším projevem tohoto problému je problikávající světlo a padající otáčkoměr viz video. .
Ještě poslední příznak, který se objevil s tímto problémem je, že když už se podaří motorku nastartovat, a chci přidat plyn, začne se hodně dusit, ale děje se to jen v intervalech. Chvíli funguje normálně, chvíli takto blbne
Máte někdo představu, kde začít řešit tento problém, zda to může být v elektrice, nebo bude stačit jen vyměnit uhlíky ve starteru? Nemám moc představu, do teď vše fungovalo tak jak má.
Děkuji moc za rady
-
14.11.2018 od zdenysrx6
to stim otačkoměrem vypada na slabou baterku , stejně jako to že ti to nešlo nastartovat a jenom v tom cvakalo ,takhle se projevuje slaba baterka , respektive ti to nedobíjí , ale pokud to děla jen občas tak budou někde ,bud uvolněný draty , nebo ti někde dřou draty o kostru , zkontroloval bych nejdřív draty vedoucí z motoru do regulatoru , jestli nejsou někde prodřený , třeba od řetězu
-
15.11.2018 od pistapista31
kontrola vsetkych spojov a kablou kde sa najviac hybu (okolo krku)
Doplněno:
chybu v zväzku okolo krku detekujes tak že v mieste kde sa ohýbaju stlacaj rukou a sleduj či nastava nejaka zmena na otáčkomeru. mal som taký problem ked otackemer aj so svetlami si robili čo chceli a chzba bola v tom zvezku v jeden kablik prelomený
15.11.2018 od pistapista31
-
14.11.2018 od VojtasTTR
koukl bych po elektrice od chcípáku, jestli není prodřená a nekostří ti to.... muže to být jen v určité poloze ...
-
14.11.2018 od Dřík
Chcipak by Ti killnul celou motorku. Tady je vidět kolísání napětí.
Zkontroluj jestli jsou dost utazene a čisté kontakty na baterce. Zkontroluj minusovej kabel, ze je pevně uchycený na kostru.projdi konektory dobijeciho okruhu a zapalování (prechodovy odpory udělají svoje)
Pal zmer jestli motorka dobíjí. Pokud ne, zkontroluj stator, pokud bude OK, je v háji regulátor. A baterii nech zkontrolovat záťežákem (kdekoliv prodávají baterky ho budou mít) -
15.11.2018 od maspe
tohle bude problém v elektrice. Mě se kdysi takhle stalo, že mi umírala elektrika za jízdy, ale motor šel. Problém byl v tom, že se uvolnilo relé startéru a ostrý silový plusový kabel od baterky se zkratoval proti kostře. Koukni, jestli mezi baterkou a relé startéru není někde na tomto kabelu problém.
Doplněno:
případně měřit napětí na různých místech. Ještě mě napadá zlámaná kostra.
15.11.2018 od maspe
-
16.11.2018 od kyk
čau když jsemkoukal na tvé video všiml sem si i jak ti problikává světlo dělá to i když zhasneš světlo?