Originální díly PARTSDEPOT




olejové čerpadlo ihned odejde do věčných lovišť

  • 0

    14.10.2018 od otajs-ZX9R

    Ahoj motobando
    U mého Fat Boye motor Twin Cam 88 mě odešlo už 3tí olejové čerpadlo. Druhé po cca 35km a teď jsem dal 3 tí a v podstatě ihned po nastartování cca 3m volnoběh a 300m jízdy
    Nesetkal jste se s tímhle problémem někdo ???
    První jsem si říkal že odešlo prostě unavou. Druhý jsem si vysvětloval, že mám v okruhu špony z toho prvního jak se to rozmydlilo. Tak jsem to komplet rozdělal vyfoukal kanálky propláchl oil nádrž a opět
    Zkoušel jsem i házivost viz.video ta osa z kliky je podle mě v pořádku.

    Doplněno:

    Tak jsem vyndal ten zajišťovací kolík, pružinku a pístek nemůžu dostat vůbec ven. Ten tam drží ani se nehne. Vypadá to opravdu že je seklej. Zkusím sehnat tu rozvodnou desku oleje či jak se to odborně ofiko jmenuje.

    21.10.2018 od otajs-ZX9R

    Děkuji chlapy a rady! To jsem vůbec netušil že je tam regulační ventil! Určo písnu jak to dopadlo až se doberu konce. Akorát mě pak není jasný proč se pak dělaj tuningový oil pumpy co dávaj větší tlak a víc litrů za min jak origo?

    21.10.2018 od otajs-ZX9R

    Odpovědět Doplnit dotaz

Odpovědí (3)
  • 2

    15.10.2018 od Beranidlo

    Nejsi sám, komu se čerpadlo takto rozprskne, na webu je podobných obrázků hodně. Příčina nebude v čerpadle, ale v regulačním přepouštěcím ventilu. Může být přidřený nebo slabá pružina. Přičinou prasknutí rotoru by mohl být vysoký tlak oleje, ale některé informace na webu paradoxně říkají, že důvodem je nízký tlak. Při slabé pružině ventilu jde velké množství oleje z výtlaku mazacího čerpadla na vstup odsávacího čerpadla, olej napění, bublinky vzduchu se nestačí v nádrži separovat a mazací čerpadlo napěněný olej znovu nasaje. Vnější rotor přestane mazat, přidře se a zvýšené mechanické odpory čerpadlo dorazí.
    http://1.bp.blogspot...Valve_08212013-1.jpg
    https://ertproducts....y-oil-pressure-specs

    Doplněno:

    Tak to bylo típ seklým pístkem minulý týden ještě než nasněžilo 120km a vše ok. Kuwa taková blbost pružinka a váleček

    Beranidlo dlužím ti flašku moooc jsi mě pomohl !!!

    17.12.2018 od otajs-ZX9R

    Díky moc vypadá to nadějně, že bych se mohl dobrat původu problému!

    21.10.2018 od otajs-ZX9R

    Děkuji moc za cený info !!! To jsem vůbec nevěděl že je tam nějakej regulační ventil. Určo dám vědět jak to dopadlo! Akorát pak mě není jasný proč se pak prodávaj tuning čerpadla který dávaj větší tlak a víc litrů za min.

    21.10.2018 od otajs-ZX9R

    Tlaky:
    Cold engine start-up: around 44-50 psi
    Warm engine at 55 mph and up: 30 to 38 psi .
    Warm engine At idle: at least 10 psi

    15.10.2018 od Beranidlo

    Doplnit odpověď

  • 1

    14.10.2018 od Jirkacbx

    Zeptej se kluků https://www.wildstyle.cz/

    Doplnit odpověď

  • 0

    30.10.2018 od zdenyrr

    To je ale docela draha sranda ne? Ja menil zubovy kola na RSV a jeden par odsavaciho cerpadla za 4tis.

    Doplnit odpověď


Otázka je již vyřešena.


TOPlist