bmw_r1300gs_cartec




nestartuje

  • 0

    19.9.2018 od Korado50

    Ahojte potrebuju radu,

    Skutr ktery mi cele leto jezdil zrovna prestal jezdit, nejprve jel ale vynechaval motor, po tom jel ale za jizdy motor chcipnul, vycistil sem palivovej filtr, karburator, dal sem novou svicku a zkontroloval zda hazi jiskru - hazi (barva modra az bila), elektrina jede, starter toci benzin do karbce tece ale nestartuje.

    Docetl jsem se ze bych mohl jeste zkusit
    1.)- kouknout zda je svicka mokra a tim zjistim zda prez karbec proteka benzin (0o nakopnuti)
    2.) Striknout do sani benzin a zkusit nakopnout
    3.) U vzduchovyho filtru je podtlakova hadicka ,vyjmout a potahnout z ni a pak zas zandat a vyzkouset
    4.) Naklonit motorku na bok a startovat
    5.) Vycerpat celou nadrz, koupit benzin jinde a vyzkouset

    Skutr sem dostal od znameho par let stal v kulne, ja sem na nem ale toto leto najel cca 2500km! A bez problemu, uz nevim co zkusit prosim pomozte, diky.

    Odpovědět Doplnit dotaz

Odpovědí (2)
  • 0

    19.9.2018 od honza.vojak

    Rikas: haze jiskru, benzin tece do karbce. Tak bych se zameril jestli tece z karbce - palivova smes do hlavy. Treba: je dobry mit startovaci sprej a striknout do sani. Vyzkouset jestli s tim nastartujes. Striknuti benzinu je asi podobny, jen se dyl odparuje, ten sprej je rovnou aerosol.
    Jestli ti to na chvili chytne, hledal bych problem primo v karbci: zasekla jehla v plovakovy komore, ucpana tryska.
    Stalo by za to mozna i vypustit plovakovou komoru aby jsi se predsvedcil ze tam benzin opravdu je...

    Doplněno:

    Omlouvam se ale netusim proc se to sem vlozilo 2x... Kdyby nekdo mohl smazte prosim duplicitu, jinak mam postreh nekde na foru jsem se docetl ze duvod proc se motor dusi pri ohrati a kdyz pridam plyn je ze jenrozbitej sytic a porad tam sype bohatou smes a motor se zahlcuje, a mam jeste jeden postreh kdyz sem motor poprvy po dlouhe dobe zkoumani proc to nestartuje konecne nahodil, otacky vyleteli vysoko bez pridani plynu, mohlo to byt tim ze sem predtim striknul do valce manualne benzin ale muze to byt i rozbitym syticem proto ho vyzkousim, pry staci odpojit sytic, pripojit na 12v a mela by se po chvilce povysunout jehla

    20.9.2018 od Korado50

    Omlouvam se ale netusim proc se to sem vlozilo 2x... Kdyby nekdo mohl smazte prosim duplicitu, jinak mam postreh nekde na foru jsem se docetl ze duvod proc se motor dusi pri ohrati a kdyz pridam plyn je ze jenrozbitej sytic a porad tam sype bohatou smes a motor se zahlcuje, a mam jeste jeden postreh kdyz sem motor poprvy po dlouhe dobe zkoumani proc to nestartuje konecne nahodil, otacky vyleteli vysoko bez pridani plynu, mohlo to byt tim ze sem predtim striknul do valce manualne benzin ale muze to byt i rozbitym syticem proto ho vyzkousim, pry staci odpojit sytic, pripojit na 12v a mela by se po chvilce povysunout jehla

    20.9.2018 od Korado50

    Omlouvam se ale netusim proc se to sem vlozilo 2x... Kdyby nekdo mohl smazte prosim duplicitu, jinak mam postreh nekde na foru jsem se docetl ze duvod proc se motor dusi pri ohrati a kdyz pridam plyn je ze jenrozbitej sytic a porad tam sype bohatou smes a motor se zahlcuje, a mam jeste jeden postreh kdyz sem motor poprvy po dlouhe dobe zkoumani proc to nestartuje konecne nahodil, otacky vyleteli vysoko bez pridani plynu, mohlo to byt tim ze sem predtim striknul do valce manualne benzin ale muze to byt i rozbitym syticem proto ho vyzkousim, pry staci odpojit sytic, pripojit na 12v a mela by se po chvilce povysunout jehla

    20.9.2018 od Korado50

    Nastartoval sem !!!!! Haha a zavada jednoducha ve fajfce svicky je takovej valecek kterej se nacvakne na svicku a mezi nim a kontaktem svicky by mela byt pruzinka ktera valecek tlaci na svicku, ta se nejak ztratila a proto pri testovani kdyz jsem svicku mel venku a manualne sem ji zatlacil do fajfky to jiskrilo ale kdyz byla v motoru nebyl tam kontakt...jeste ale neco blbne, a blblo to uz pred tim nez to prestalo uplne startovat, kdyz jedu skube to jako kdyby vynechaval motor a po chvili uplne prestane reagovat na plyn, naskoci ale nereaguje na plyn mozna ze sem namontoval drzak lanka moc navolno ale pritom na karbci sentp hejbe kdyz taham za heft(plyn) no asi budu muset dat novej karbec nebo ma nekdo nejakej napad ?

    19.9.2018 od

    Nastartoval sem !!!!! Haha a zavada jednoducha ve fajfce svicky je takovej valecek kterej se nacvakne na svicku a mezi nim a kontaktem svicky by mela byt pruzinka ktera valecek tlaci na svicku, ta se nejak ztratila a proto pri testovani kdyz jsem svicku mel venku a manualne sem ji zatlacil do fajfky to jiskrilo ale kdyz byla v motoru nebyl tam kontakt...jeste ale neco blbne, a blblo to uz pred tim nez to prestalo uplne startovat, kdyz jedu skube to jako kdyby vynechaval motor a po chvili uplne prestane reagovat na plyn, naskoci ale nereaguje na plyn mozna ze sem namontoval drzak lanka moc navolno ale pritom na karbci sentp hejbe kdyz taham za heft(plyn) no asi budu muset dat novej karbec nebo ma nekdo nejakej napad ?

    19.9.2018 od Korado50

    Prisel sem na to (po demontazi karburatoru) ze tece benzin z karbce ze strany sání..neni to spatne ??

    19.9.2018 od Korado50

    Prisel sem na to (po demontazi karburatoru) ze tece benzin z karbce ze strany sání..neni to spatne ??

    19.9.2018 od Korado50

    Doplnit odpověď

  • 0

    23.9.2018 od Kertézs

    Pod karburátorem je takovej trychtýř se čtyřma planžetama koukni jestli ňáká ta planžeta není prasklá nebo jinak poškozena, a jestli máš možnost půjčit si od někoho CDI jednotku a vyskoušet tak by to bylo supr protože modrá a bílá jiskra je na hovno skus a uvidíš hodně štěstí

    Doplněno:

    Uz to jede :)

    1.) Nova svicka
    2.) Ustrihnuty 2cm kabelu ke svicce a nova fajfka svicky
    3.) Rozebrany karbec, trysky 24h v benzinu, vycisteni karburatoru (maceni v benzinu)
    4.) Cisteni hadicek a palivovyho filtru

    Pak sem si hral s nastavenim ppynovyho lanka a ted jede skutr jestse lip nez driv :)

    Jo a poznatek, nova jeehla karbce je tenci nez ta puvodni ! Takze i kdyz je puvodni trochu posramocena (ohnul sem ji omylem a musel sem rovnat kladivem a klestema :D) tak slouzi dobre ..)

    Takze jsem si z toho vzal nasledujici: vzdy zajistit perfektni a stabilni kontakt ke svicce, vycistit karbec a privod paliva.

    Diky za vase rady, sem rad ze sem se s tim nakonec popral a i kdyz to vypadalo uz beznadejne nakonec jsem to opravil :)

    Ma najeto 5600km kolik myslite ze je zivotnost motoru 139qmb ? 4takt 50ccm 1.8kw

    23.9.2018 od Korado50

    Doplnit odpověď


Pro vložení odpovědi se přihlaste.


TOPlist