bmw_r1300gs_cartec




Hlavni 20A pojistka

  • 0

    28.8.2018 od snoow

    Dobrý den.
    Na kamaradově Suzuki savage 650 nam bez jakéhokoliv upozornění praská hlavní 20A pojistka. Je jedno zda jedu 40 nebo 140. Prostě z ničeho nic praskne.
    Proměřil jsem dobíjení, zkontroloval a očistil kabely, dotáhl kostry, vše je ok. Kam jinam se ještě podívat?

    většinou se to děje pokud je motor zahřátý. Pak dokonce praskne i nová pojistka pokud jen zapnu klíček. Po delším stání kdy motor vychladne tak je vše OK a jede se dal. Takže na regulátor to nevidím, ale rád si nechám poradit. Paač teď už fakt nevím.
    Díky všem za případné podněty.

    Odpovědět Doplnit dotaz

Odpovědí (3)
  • 0

    28.8.2018 od Jirkacbx

    Co ložiska alternátoru,nemají velkou vůli a vinutí není opálený a sběrače relativně čistý?

    Doplněno:

    Díky za radu. Kouknu na to. I když si nemyslím že by to mělo souvislost. Když motorka stojí motor je vypnutý ale teplý po jízdě tak jen pouhým otočením klíčku v zapalování praskne pojistka. Motor vychladne a pojistka drží až do NE-určité chvíle kdy zase praskne. Dobíjení je konstantní cca do 5tisic otáček. 14,3-14,7 V V dokumentaci je 20A, že by zkusit 25? Mám ale strach abych neodpálil jiného.

    29.8.2018 od

    Doplnit odpověď

  • 0

    29.8.2018 od CRF1000

    pojistka praská proto aby se nespálil spotřebič nebo drát za pojistkou, nejčastěji to dělá špatný kontrakt nějaké žárovky, uvolněný kontakt baterky atd...když je to teplé a pálí se to hned znamená, že se nějaký kontakt zkratuje okamžitě když se teplem v provozu něco nepatrně roztáhne
    stačí jít podle schématu, nebo místo pojistky připojit žárovku a odpojovat spotřebiče podle toho jak se žárovka chová se dá najít zkrat

    Doplněno:

    Jj tohle vše vím a taky jsem studeňáky a vše co nevypadalo zdravě opravil. Jen jsem nic kloudného, co by problém vyřešilo nenašel. Budu hledat dál.
    Díky za podněty.

    29.8.2018 od snoow

    Doplnit odpověď

  • 0

    30.8.2018 od syrrius

    Kup náhradní pojistku. Po zahřátí regulátoru až pojistka rupne tak jí vyměň a odpoj regulátor. Tipnu si že pojistka zůstane OK On je regulátor plný polovodičů a stává se že po zahřátí může být prostřelený... Taky můžeš proměřit vinutí altíku proti kostře ale vsadil bych na ten regler...

    Doplněno:

    tipuju to taky na ten regler , po zahřatí

    31.8.2018 od zdenysrx6

    Doplnit odpověď


Pro vložení odpovědi se přihlaste.


TOPlist