-
25.7.2018 od chatra
Včera jsem měnil spojku a při vypouštění oleje na mě vypadl opravdu velký kus kovu, cca 10 cm dlouhý, na první pohled připomínající šponu. Bohužel nemám těsnění levého víka, tak jsem tam nelezl a vytažením této špony z vypoušťáku jsem to označil za vyřešené, protože motor nikdy nevykazoval známky poruchy. Kolem spojky to vypadalo OK, nikde žádný další kus kovu ani známky nezdravého opotřebení.
Bývalý majitel nechal vyměnit rozpadlou volnoběžku, tak jestli to není pozůstatek původní. Motorka byla v zanedbaném technickém stavu a takové věci, jako těsnění na vypoušťáku, nebo na výfukových kolenech by tam člověk hledal marně
Nenašel někdo ve svém Viragu podobnou relikvii? ?
-
26.7.2018 od libor600
Já bych řekl že je to utržená měrka oleje, je malý zázrak že se nedostala mezi kola převodovky. Pokud vše funguje vše normálně máš vyhráno. Pro kontrolu oleje stačí kus drátu, kde si uděláš rysky. Po kontrole oleje ho vyndáš zavřeš šroub a jedeš
Doplněno:
Virago nemá olejovou měrku, ale okýnko na levém víku. Pod nalévacím hrdlem je volnoběžka startéru. Olejová měrka to být nemohla, ale díky za snahu!
26.7.2018 od chatra
-
27.7.2018 od pistapista31
no ked to vyslo cez vypuštak tak jedina vec ktora by to mohla byť je podla obrazku otazka je či to zasahuje do lavej casti motora
-
29.7.2018 od boristajgr
Jo, takto ozubená kola rozšmelcují koš volnoběžky. Je to měkčí ocel, jinak by to zuby nepřežily. Měl jsem ji taky napadrť. Kup těsnění, sundej dekl, vytáhni hrubý filtr oleje a kam se dostaneš, všechno projeď tím magnetem na tyčce. Možná to vyčištění od trosek a pilin ojebal, uvidíš už případný záchyt na filtru. Já jsem z toho vytahal dost šponek a pilin. Jako měrka oleje tam je hladové oko, žádná tyčka a jaká má být výška oleje - něco jiného ukáže oko na policajtu, jiného v kolmé poloze a jiného na hlavním stojanu. Tak až tam naleješ správné množství, podívej se kam to sahá kvůli průběžnému dolévání.