cfmoto_cerven




Po studené noci nestartuje

  • 0

    3.7.2018 od Davkaaa

    Ahoj kucíí, mám problem .. jedu za kamarádem do kempu a spím tam přes noc, do té doby motorka v pohodě šlape všechno ok, po noci která byla dost chladná a motorka stála venku jsem k ní ráno přišel nastartoval, běžela tak 3 minuty a pak postupně chcipala až konec. Pak už jsem jí nenastartoval. vytahl jsem baterku v domění že to bude tím, doma ji nabil a dal to tam, motorka chytla ale hned chcípla. Co by s tím mohlo být nevíte ? motorka má před dvouma týdnama vyměněné svíčky a pročištěný palivový filtr a kohoutek. Je možný že ikdyž baterka dává správnej proud že i tak je v hajzlu a mám radši koupit novou ? nebo že se něco přes noc stalo s karburátorama ? jinak si to nedovedu vysvětlit. Děkuji za rady :)

    Odpovědět Doplnit dotaz

Odpovědí (8)
  • 0

    3.7.2018 od Leon73

    Celé ty tři minuty to běželo na plný sytič? Možná stačí ten sytič během chcípání trochu ubrat. Nejsou ty nové svíčky iridiové? Co jsem četl, tak jim chladno nedělá moc dobře. Jestli jsi po nabití baterky nastartoval, tak to asi karburátorama nebude a kdyby byla baterka hodně špatná, sotva by jsi nastartoval. A hlavně, není možné, že ti jen došel benzín? Proč se čistil palivový filtr a kohoutek? Není možné, že se to něčím v nádrži ucpalo? Zkoužel jsi to nastartovat na rezervu?


    .

    Doplněno:

    Ano zkoušel jsem startovat jak na full tak i na rezervu právě

    4.7.2018 od Davkaaa

    Ano celé tři minuty bezel na plný sytic. Klasické NGK jak jsou psaný v manualu. Kohoutek a filtr jsem cistil protože se mi před asi měsícem stalo to stejne, akorát motorka po týdnu co stala sama než jsem se k ní dostal sama z ničeho nic nastartovala

    4.7.2018 od Davkaaa

    Doplnit odpověď

  • 0

    4.7.2018 od sketmannn

    Co podtlak do kohoutku? Pokud máš ještě karburátory. To zlobilo mě.

    Doplněno:

    Četl jsem že by to mohl být problém.. jak si pokračoval když se ti to stalo s tím podtlakem ?

    4.7.2018 od Davkaaa

    Doplnit odpověď

  • 0

    4.7.2018 od Julip

    Tři minuty behu na sitic, v kempu, létoj je dost.
    Za mě zvys volnoběžné otáčky, na karbecu by to plynovým lankem neměl být problém.Hlavne to zbytečně nerozebirej a necisti.

    Doplnit odpověď

  • 0

    7.7.2018 od zdenysrx6

    kup nove svíce , jak NGK uleješ tak musí vyschnout což muže trvat i pul dne , skus DENSO nebo BRISK , mě už NGK nesmí do mašiny, jak bylo rano kolem 10 stupnu byla to sazka do loterie jestli to chytne nebo ne a pokud chcípla už sem rano nenastartoval , odpoledne chytla na brnk

    Doplněno:

    Zdravím, taky mám pocit že když jsem dal nové NGK tak mi to než se motorka pořádně zahřeje škube, chytá normálně ale jede naplno až po zahřátí

    8.7.2018 od namor27

    Doplnit odpověď

  • 0

    9.7.2018 od Spajwer

    jde ti do karbecu dostatečně benzinu?

    Doplnit odpověď

  • 0

    10.7.2018 od holantomas

    Zkus co ti tu rikali. Svicky, volnobeh(plastove kolecko uprostred motorku zespod karburatoru - je jen jedno a melo by to jit stelovat rucne, neni treba naradi). Pokud nic z toho nepomuze pak je to zcela jiste spatna synchronizace podtlaku nebo bohatos smesy.

    Delalo mi to neco podobneho, u me to bylo ale vice faktoru. Netesnost priruby mezi karbcem a valcem, synchronizace podtlaku a smesy + netesnost mezi svody a koncovkou vyfuku.

    Doplnit odpověď

  • 0

    13.7.2018 od MartyMx

    A proměřoval jsi baterku? Já měl problém, že mi za jízdy chcípla motorka, pak nešla nastartovat a po chvíli zase chytla a to se ještě několikrát opakovalo. Pak jsem zjistil, že se po cestě vymlátila baterka, protože vyhořel regulátor dobíjení. Takže bych zkusil kouknout na regulátor.

    Doplnit odpověď

  • 0

    31.7.2018 od Animals21

    Je to svíčkama. Jak uleješ NGK, tak jsou v tahu. Mám tuhle zkušenost opakovaně a konkrétně z Horneta také. naopak se stříkačkou motorkou jsou NGK úplně v pohodě. Celkem logicky.

    Doplnit odpověď


Pro vložení odpovědi se přihlaste.


TOPlist