globalmoto_duben_nolan




Skůtr přestal startovat

  • 0

    8.6.2018 od Korado50

    Ahoj, regnul jsem se zde protože bych ocenil radu zkušeného motorkáře já sám jsem laik a teprve s motorkou začínám.

    Dostal jsem zdarma skůtr Via Korado 50 4T, opravil sem unikající benzín a kryt rozvodnice (tam kde je nakopávačka) a nastartoval, skutr ale po chvipce kdy jsem nepridaval plyn chcipnul a od te doby nejde nakopnout.
    Soused rikal ze muze byt prechlastany, co to vlastne znamena z technickeho hlediska ? Je fakt ze jsem se pokousel pak dlouho startovat a neuspesne, vsiml jsem si ze mi z vzduchoveho filtru pak kapal benzin což je zvlastni.

    Poradite prosim ??

    Doplněno:

    Ps.: Starter toci ale po chvilce jako by jel na prazdno ,kdyz ho nahodim znovu zas toci motorem a pak zase jako by jel na prazdno..ale predtim se mi povedlo nastartovat nakopavackou i starterem.

    8.6.2018 od Korado50

    Odpovědět Doplnit dotaz

Odpovědí (2)
  • 0

    8.6.2018 od Jirkahu71

    Vysroubuj svicku a zkoukni jak vypada a jestli hazi jiskru. Jestli ti kape benzin z airboxu, tak mas nejsis netesny jehlovy ventil v karburatoru a timpadem se plovakovka preplavuje a bude se to uchlastavat. Zamer s na karburator a cistotu od nadrze ke karburatoru.

    Doplněno:

    nastartoval jsem :) , chyba byla asi v tom konektoru ktery se nasazuje na svicku, nebyl tam kontakt, promazal jsem volnobezku starteru a jak to naskočilo, (měl sem pripravene doklady a vse potrebne pro jizdu ve skutru) tak sem to projel asi 35km, a paráda jezdí to krásně, sice nefunguje tachometr a počítadlo KM ale tak to je drobnost která se určitě dá dohromady :)

    9.6.2018 od Korado50