-
5.6.2018 od Dolsson
Yamaha zuma 50 r.v. 1990 nelze nastartovat cca 24 a více hodin po poslední jízdě. Na startují ho pouze když vstriknu hořlavej airosol do sání.
Např. jedu ráno do práce a večer když jedu z práce tak taky ještě nastartuji. Ale když motorka stojí třeba dva dny, tak to nechytne ani přes startér a ani přes nakopnuti.
Nevěděl by někdo kde je ten problém. Dik
-
5.6.2018 od Weezer
Když jedeš z práce nastartuješ normálně, nebo musíš přidat plyn, startovat několikrát?
Doplněno:
Ok. O víkendu zkusím.
A když startují přes sytic a nebo zapnu při nastartovane motorce, tak se normálně zvýší otáčky. Takže ten asi funguje.8.6.2018 od Dolsson
Tak pokud je tam manuální sytič, tak je to jednoduší za předpokladu, že funguje. V principu jde o to, že buď není zapálit co nebo není čím. Zkus až to nepůjde nastartovat vyndat svíčku a uvidíš jestli je mokrá nebo ne.
7.6.2018 od Weezer
Sytič mam manualní (páčka na levé straně řidítek).
Jetště jsem si vzoměl, že když to zkusím nastartovat třeba po dvou dnech, tak to někdy nastartuje, ale po vteřině zase chípne. A pak při opakovanem pokusu to už nenastartuje. (zkoušel jsem to se zapnutým sytičem i bez)7.6.2018 od Dolsson
Co tam je za karburátor s automatickým sytičem? Je to takový černý váleček na karburátoru a vedou do něho dva dráty. Pokud je špatný projevuje se to právě špatným studeným startem a pokud se to stalo z ničeho nic, je to vysoce pravděpodobné. Zkus ho vyndat drží ho většinou jeden šroubek a kovový plech tvaru podkovy. Po vyndaní uvidíš jehlu, která by měla vyjíždět po zapnutí klíčku pokud se nehne je KO sytič, pokud je tam karburátor Mikuni s membránou, tak to může být i ta což je častý problém Vespy ET4
7.6.2018 od Weezer
Co tam je za karburátor s automatickým sytičem? Je to takový černý váleček na karburátoru a vedou do něho dva dráty. Pokud je špatný projevuje se to právě špatným studeným startem a pokud se to stalo z ničeho nic, je to vysoce pravděpodobné. Zkus ho vyndat drží ho většinou jeden šroubek a kovový plech tvaru podkovy. Po vyndaní uvidíš jehlu, která by měla vyjíždět po zapnutí klíčku pokud se nehne je KO sytič, pokud je tam karburátor Mikuni s membránou, tak to může být i ta což je častý problém Vespy ET4
7.6.2018 od Weezer
Když jedu z práce tak to chytne na první nakopnuti.
5.6.2018 od Dolsson