-
1.5.2018 od Enzojerry
R1200R rok 2008, po zapnuti zapalovani probehne diagnostika po nastartovani probehne znovu, drive to nedelalo a zustane sviti kontrolka dobijeni, bateri je nova a po ujeti cca 50km dobijeni zhasne. Po opetovnem nastartovani vse dokola. Najedu bez problemu se svitici a zhasinajici kontrolkou treba 200km
Dekuju za raduDoplněno:
Tak zavada byla ve spodni casti spinaci skrinky kde jsou mikrospinace. Po vymene opet OK
14.5.2018 od Enzojerry
Tak zavada byla ve spodni casti spinaci skrinky kde jsou mikrospinace. Po vymene opet OK
14.5.2018 od Enzojerry
Ted uz nedobíjí vůbec
2.5.2018 od Enzojerry
-
1.5.2018 od kaplos (Mgr. Martina Kaplánková)
Můj tip je, že jsi pořídil baterii rozměrově správnou, ale s nízkou kapacitou. Po startu dojde k výraznému poklesu napětí a než se dostane zpět na elektronikou akceptovatelnou úroveň, je signalizována závada.
Doplněno:
Mas pravdu mela byt 14Ah a mam 12Ah, ale jezdil jsem na ni bez problemu dva roky. Ted nova opet 12Ah. Dnes mereno dobijeni a nedobiji
1.5.2018 od Enzojerry
-
2.5.2018 od kratop00
Ah nemají vliv na startování(pokud není bateria uplně vybitá), ale kapacitu/výdrž.To znamená, že když ti nebude fungovat dobíjení tak jak dlouho ti vydrží motorka svítit, blikat, troubit když budeš mít nastartovaný motor. Výkon je ve Amperách takže potřebuješ 200A baterii když odejde jeden článek nebo se nějak fláká tak motorka špatně startuje a stává se, že to pak může udělat 2x diagnostiku.
Doplněno:
Jinak i v autě když svítí kontrolka dobíjení tak to znamená volný klínový řemen.Jenže tady klínový řemen není, takže porucha je někde na dynamu.
2.5.2018 od kratop00
-
2.5.2018 od StB
Osobně bych to viděl na některý volný kabel, nebo kostru, nebo oxidaci v kabelu (očku). Chce to v základu změřit napětí. Co se týká značky BMW, tak nejlepší fórum je BMWGS.cz Hledej v sekci R1200GS (vzducháč) - je to na jedno brdo a je toho tam nejvíc.
-
7.5.2018 od BoboMA
Kolko to má nabehané? Klinový remeň tam je, mal by sa meniť tuším po 40 alebo 60 000 km. Teoreticky by mohol byť volný, ale to sa mi nezdá pravdepodobné. Niektoré alternátory majú volnobežku, problém môže byť aj tam. Môže byť aj volný kontakt na budení alternátora - to je taký tenký káblik pripojený samostatným konektorom - budenie je riadené z riadiacej jednotky. Treba to zmerať. Alebo je vadný reglér v alternátore. Nedoliehajúce uhlíky, atď. Možností je veľa. Všetko treba skúsiť.