-
20.4.2018 od Tubmot
Zdarec, motorka z ničeho nic začala kouřit. Když ji nakopnu, tak asi 5/20 sekund nekouří, ale hned po zahřátí začne. Nebo hlavně, když jedu na dvojku nebo na jedničku tak kouri, ale na čtverku ani když jedu úplně pomalu. Hned bych to řekl na pistni kroužky, ale ty jsem asi před 5ti dnama kontroloval, takže nevim. A je to 4 takt. Diky za rady
-
21.4.2018 od dadanek1999
Jak kontroloval? Pokud vytahnes pist ze zabehleho valce tak krouzky s pistem uz nikdy nedas zpet presne a bude zas trvat, nez si to sedne. Pokud si to vubec sedne.
Mimochodem, barva koure? Bila, modra, cerna?Doplněno:
A mohl bych s tím jezdit? nebo to musím dat zpátky
22.4.2018 od Tubmot
A vadi to, když si nesedne? a jak to kdyžtak mam dat zpatky, dikec
21.4.2018 od Tubmot
barva je bíllá, a jak jsi to myslel, že to nesedne? jako jeden kroužek jsem pootočil, ale to by nevadilo.
21.4.2018 od Tubmot
-
22.4.2018 od Milos1
Píst tam stejně dáš. Ten se dá přesadit pouze o 180° a to se dá pohlídat dost jednoduše. Jak tam budou kroužky je úplně jedno, protože ony se za provozu kolem pístu otáčejí. "Nahoře a dole" na kroužku si jistě pohlídáš také. S barvou kouře je to tak: obecně bílý kouř znamená, že se do spalovacího prostoru dostává chladící kapalina (těsnení pod hlavou), černý kouř je olej. Ten se tam může dostavát například netěsnými kroužky, ale i gufery kolem ventilů (třeba).