bmw_r1300gs_cartec




Otvor ve víku spojky - jeho účel?

Odpovědí (2)
  • 1

    20.3.2018 od Beemer-Beemer

    Otvor slouží pro uchycení plastového deflektoru chránícího botu .
    Do otvoru se přišroubuje spodní oko kovového nosníku a na nosník se pak
    následně uchytí dvěma šrouby zmíněný deflektor. .

    Doplněno:

    Jasně, už jsem ho viděl. Nedošlo mi to. Díky za odpověď.

    21.3.2018 od OldCrow

    Doplnit odpověď

  • 0

    21.3.2018 od Letoun

    a nebo je to úplně jinak - Při zvyšujícíchse otáčkách převodovky vzniká větší teplota a tudíž větší tlak ve skříni. No jasně, je tam pojistný přetlakový ventilek umožňující nadměrnému tlaku jeho přepuštění ven, aby nedošlo k poškození. Je mechanický a přišrouvovaný zevnitř, takže neni vidět a ani nevadí kdyby se otvor zacpal třeba blátem, to snadno přetlak překoná. Je to vychytávka co prodlužuje životnost spolehlivosti stroje. Ventil má šoupátkový charakter, tak pozor nic nestrkat, jinak by se klapka šoupátka mohla ohnout a pak by to netěsnilo a mohlo by to kapat. Není to až tak rozšířená vychytávka, protože se firmy snaží přetlak eliminovat vnitřními cestami vyrovnávání tlaků z důvodu ekologie, aby někde nekapal olej. Jawa kdysi u některých ročníkú tento systém využívala k přimazávání řetězu. Toto je nejlevnější řešení přetkaku ve skříni.
    a teď si vyber

    Doplnit odpověď


Otázka je již vyřešena.


TOPlist