globalmoto_duben_nolan




Nedostatečný tah do kopce

  • 0

    17.3.2018 od poncavak

    Dobrý den,
    chtěl bych poradit o nějakou radu co ještě zkusit. Mám Jawu 50/23 Mustang a na rovince, rovinka a dolů z kopečka valí výborně, ale jakmile má táhnout do kopce, tak ani jednička nedokáže sebemenší kopeček vyjet (taky se mi zdá poměrně rychlá, ale to asi není problém) jakmile se člověk rozjede a najede do stoupání začne to pomalinku chcípat a zpomalovat, dokud nezastaví zcela. Již jsem zkoušel kontrolovat přívod paliva, zvedat/snižovat hladinu, trysky, předstih je taky v pohodě, už i kondík jsem měnil. Napadá mě už leda kladívko (nejsem si zcela jist jestli má při přidání plynu dávat stále velkou jiskru - možná je probito, ale nemám náhradní a nechci zbytečně kupovat nové).
    Kdyby jste měli nějakou radu, co by to ještě mohlo být tak prosím dejte vědět.
    Děkuji za každou odpověď.

    Odpovědět Doplnit dotaz

Odpovědí (9)
  • 0

    17.3.2018 od Dejv_Fichtlař

    Já bych dal menší ozubené kolečko.Ale hlavně seřídit a zkusit jak pojede bez filtru vzduchu.

    Doplněno:

    Jestli seženu, případně koupím nové. Seřizoval jsem už snad vše, takže předpokládám, že tam problém asi není. A filtr byla první věc co jsem odstranil pryč.

    17.3.2018 od poncavak

    pozri ozubene kolecka ci maju spravný pocet zubov

    17.3.2018 od pistapista31

    Doplnit odpověď

  • 0

    17.3.2018 od Jirkahu71

    Do karburatoru vrtej jen jestli je spatna bohatost. Svicka ma byt cihlova. Jestli to nevynechava tak zapalovani funguje. Zkontrolovat predstih. A jak bylo psano sekundarni prevod. Pionyr nikdy nebyl v kopcich zadny tahac, ale na jednicku vyjel po silnici vsude.

    Doplněno:

    Svicka je vpoho, zapalování taky, předstih jsem zmenšoval zvětšoval a zkoušel tolikrát, že není ani možno aby to bylo tím, tudíž jsem šel dál. O sekundarce jsem taky špekuloval, teď si nejsem jist jestli jsem napočítal 12 nebo 13 zubů, ale podle toho co jsem našel tak to korespondovalo a samotné zuby byly v dobrem stavu. Mohu se během zítřka podívat, jestli budete moci, napište klidně jaký počet tam má být, právě na googlu nacházím jak 12 tak 13.

    17.3.2018 od poncavak

    Doplnit odpověď

  • 0

    17.3.2018 od TomanPCM

    skus vypalit vyfuk

    Doplněno:

    To jsem zapoměl dopsat, to už jsem udělal dávno, dostal jsem Mustanga ve špatném stavu.

    17.3.2018 od poncavak

    Doplnit odpověď

  • 0

    17.3.2018 od Eastrider

    Takže v špatnom ?
    Zdá sa akokeby unikala kompresia. Vyjazdený valec, piest, krúžky.
    Vymeniť !

    Doplněno:

    Ano ale asi před 4 letma, od té doby jsem posháněl spousty náhradních dílků a bylo to rozebráno do šroubečku prakticky. Motor byl celej, pístní kroužky tam jsou i nové a výbrus taky sedí. Myslel jsem že to bude odvoditelný, proto jsem napsal že to asi bude něco jiného.

    17.3.2018 od poncavak

    Doplnit odpověď

  • 0

    18.3.2018 od _Michal

    Co nejdrive zkusit zmerit kompresi? Od jednodusiho a potom neco vyměňovat. Pokud je ten motor slozeny z vice motoru, tak tam ta komprese byt nemusí.

    Doplněno:

    K zkusím.

    23.3.2018 od poncavak

    Jestli bude komprese ok, ale to je sitit i na startovaci pace, zkontrolovat jak licuji kanaly valce na kartery a hlavne tesneni mezi. Abys to nemel seckrceny na kanalech. Idealne aby vsechno licovalo a tesneni nedelalo prekazku. Pist musi byt sipkou k vyfuku. Tedy dolu. Jinak vylames krouzky. Ale ten motor je tak jednoduchej ze na to musis prijit :)

    18.3.2018 od Jirkahu71

    Doplnit odpověď

  • 0

    18.3.2018 od Radus22

    zkus sundat vejfuk jetli ho nemas vevnitr zasranej to na tomto stroji udela hodne pokud je utemovany karbonem pokud to pomuze tak vypal a jedes dal

    Doplněno:

    O tom už se psalo, je čistej.

    23.3.2018 od poncavak

    Doplnit odpověď

  • 0

    19.3.2018 od grooll

    Podle mne máš přicpaný kohoutek nebo jinou část přívodu paliva do karburátoru. Odpovídá to tomu že to do kopce nejede a chcípá a po rovince a rozjezdy jsou v pohodě.
    Chce to pořádně vyčistit celý kohoutek a vyměnit to gumové těsnění uvnitř kohoutku. já jsem dokonce i zvětšoval kanálky v kohoutku aby jimi nepořádek protekl a zychytil se až v palivovém filtru (klasický malý filtr na hadičce.)

    Doplněno:

    Tímto to není. To byla první věc co jsem testoval.

    25.3.2018 od poncavak

    Doplnit odpověď

  • 0

    20.3.2018 od Masaa

    Základní otázky:
    kolik vážíš ?
    Kdy si dělal naposledy GO?

    Pokud někde přisává vzduch v motoru nemusí to mít tah , já mám 83kg a na 1 . stupeň vyjedu skoro všude (samozřejmě na prudkej kopec to není ) .

    Sekundární kolečko měnit v závislosti na terénu tvýho bydliště , samozřejmě u Kolína budu jezdit na jiný kolečko než v Harachově to se ví(+- 1zub)

    Doplněno:

    Vážím tak do 90. A jaké jsou ty převody? Já se ještě musím kouknout, ale je to tady samej kopec no.. jinak generálka je to prakticky celý, skládaný sice doma, ale známej co to opravuje se na to koukal a cajk.

    23.3.2018 od poncavak

    Doplnit odpověď

  • 0

    26.3.2018 od Bimbam

    Koukni na hlavní trysku - jaký má číslo. Měla by mít 68, blbě se shání, většinou ti rodaj 70 nebo 72. Já měl hlavní trysku větší a taky mi to do kopce vůbec nechtělo jet, zato po rovině a hlavně z kopce to sypalo jak čert. On se prostě tou velkou tryskou ulejval a netáhl - nestihnul tu směs spálit. Pak jsem měl ještě vysokou hladinu paliva v plovákovce a to byl taky důvod proč se ulejval i po výměně trysky za správnější. Jakou barvu má svíčka ? To je docela podstatný a ukáže to jakým směrem hledat chybu.

    Doplněno:

    Tak jsem to zkoušel, trysku teprv budu vytahovat, svíčka je černá, ubral jsem hladiny, ale zdechalo to, takže budu muset ještě zkusit tu trysku no.

    27.3.2018 od poncavak

    Ok tu trysku zkusím, ještě zkusím i tu kompresi jestli to pasuje, ale mělo by. Svíčka je cihlová, i jsem jich zkoušel víc a vybral tu nejlepší. Díky za radu.

    26.3.2018 od poncavak

    Doplnit odpověď


Pro vložení odpovědi se přihlaste.


TOPlist