-
10.3.2018 od OldCrow
Mám vzduchový filtr bez střední díry pro seřízení podtlaků. Chtěl bych se zeptat, zda se opravdu provádí seřizování podtlaků, synchronizace u sundaného vzduchového filtru - celého tělesa air boxu. Pokud jsem dobře studoval, tak jinak se k seřizovacímu šroubu podtlaků není možné dostat. Díky za rady.
Dále jsem se chtěl zeptat na odvzdušňovací hadičky, přepady na levé konzole stupaček. Mám tam svedeny:
- odvzdušnění karburátorů
- odvzdušnění nádrže
- odvzdušnění nádobky chladící kapaliny
- hadičku z čerpadla benzínu.
Je do toho místa odvzdušněno ještě něco jiného? A pokud jsem si všiml, tak jedna z těchto hadiček má být v běžném provozu uzavřena. Má to být odvzdušnění karburátorů?
Ještě jednou díky za rady.
Co říkáš na tento návod, tady je ta ucpávka a já nevím odkud ta hadička vede.
-
10.3.2018 od kuzmič
Ano, podtlaky, tedy synchronizace karburátorů se provádí se sundaným airboxem!
Jinak ty hadičky jsou z přepadů, takže bych nic neuzavíral, aby v případě problému mohly kapaliny volně odtéct mimo zadní pneumatiku...
I hadička z karbeců je přepad, kdyby Ti pustily jehlové ventily, zalily by se karbecy a natekl by benzín do motoru, místo pod motorku, což by byl průšvih.....Doplněno:
Už jsem si všiml ONLY NTV !!!!!!!!!!!!
10.3.2018 od OldCrow
Při koupi jsem nic ucpaného neměl a dle tvé rady ani ucpávat nebudu. A ještě prosím tě, hadička z benzínového čerpadla, z toho plastového krytu, to je taky přepad? Kde by se tam vzal u kontaktů elektriky, benzín.
10.3.2018 od OldCrow
Tady je ta ucpávka v manuál, viz výše. Co to je?
10.3.2018 od OldCrow
-
13.3.2018 od Dušan_Sihelský
Mám Transalpa a u něj je ucpaná hadička z airboxu, je do něj svedeb oddech motoru a případny olej se jednou za cas odpusti z hadice.