bmw_r1300gs_cartec




rozžhavený svod

  • 0

    17.2.2018 od lukyno14

    kolegové,
    je normální že se i na volnoběh rozžhaví koleno (svod) výfuku? WR-ko je sice výkonná závodní motorka, ale tohle se mi nikdy u jjiných motorek nestávalo. Pokud to není běžné, čím by to mohlo nejpravděpodobněji být? (motorku mám čerstvě, takže nemám zkušenost).

    Doplněno:

    ano, doruda, jako když to strčíš do kovářské výhně ☺. To s bohatostí směsi by dávalo smysl, protože vím, že předchozí majitel přetryskovával karburátor... Představuje to nějaký problém? Nepotřebuju nějaký supervýkon, nejezdím závody ...

    18.2.2018 od lukyno14

    Odpovědět Doplnit dotaz

Odpovědí (9)
  • 0

    17.2.2018 od crowack

    Nejpravděpodobněji problém s odladěním bohatosti směsi. Otázka je, co to je rozžhaví. Jako doruda?

    Doplnit odpověď

  • 0

    18.2.2018 od foxdive

    uplne normalni vec,snad vsechny yamahy co sen videl to delaji

    Doplnit odpověď

  • 0

    18.2.2018 od chora

    jojo na starám WR-ku 250f mně to taky dělalo.. takže asi normál pro ten materiál - bohatost a vše byla uplně vpořádku - nikdy nekuckala a chytala vždy...

    Doplnit odpověď

  • 0

    20.2.2018 od medvidka

    je to normalní koleno je z titanu (popr. nejaka jeho slitina)

    Doplnit odpověď

  • 0

    24.2.2018 od huncut

    rok som vlastnil wr400, potom som bol obzerat dve wr 450 z ktorych som ani jednu nakoniec nekupil...

    ale robili to vsetky tri spominane motorky, po starte koleno doruda.
    na forach, aj zahranicnych som registroval rovnake ohlasy ale nikde som sa nedopatral cim je to sposobene, ani ci je to OK alebo nie.
    kazdopadne taketo vysoke teploty horenia, schopne rozzeravit zvody, byvaju sposobene chudobnou zmesou, v ktorej benzin hori dlhsie a vyssou teplotou - co aj zodpovedalo mojej WR-ke. tato navyse aj semtam strielala do sania co je dalsi znak chudobnej zmesi. no par mesiacov som tu zmes odladoval a zo zabielenej sviecky sa stala pekna, cihlova, motor sa po prehriati a pade uz zvykol aj zachlastat co predtym nerobilo, starty cez zimu sa vyrazne zlepsili, prechod z volnobeznych otaciek do prevadzkoveho pasma bol tiez lepsi, ale koleno sa stale na volnobehu rozzeravovalo...

    ak je na zvodoch pouzity iny material ako ocel (skus magnet), teda ak su napr z titanovej zliatiny, urcite maju tensiu stenu (ako porovnatelne ocelove) ktora sa dokaze rychlo prehriat a rozzeravit doruda (titan je teplotne odolnejsi)

    Doplnit odpověď

  • 0

    27.2.2018 od tomasWR

    je to normální, ale stačí to nenechávat tak dlouho na volnoběh.

    Doplnit odpověď

  • 0

    1.3.2018 od pistapista31

    Pokial ma euro kurvitko na dodatocne spalenie splodin vo vyfukovom potrubi tak ho odpojte a zaslepte -prívod sekundarneho vzduchu do vyfukoveho potrubia

    Doplnit odpověď

  • 0

    12.3.2018 od ŽABOŇ

    Některé svody jsou dvouplášťové a při propálení vnitřního pláště se to rozžhaví alespoň tak to bylo u yamahy .

    Doplnit odpověď

  • 0

    1.8.2018 od peshhi

    Je to určitě směsí, může být moc chudá nebo moc bohatá. Je to patrné např v noci, když po nastartování necháš zbytečně dlouho sytič, je vidět, jak se koleno rozsviti z příliš bohaté směsy. Když je směs chudá, hoří ve vyších teplotách (je tam malo bezinu, ktery smes ochlazuje), ale spíš uvnitř spalovací komory. Ale samozrejme ti to koleno rozsviti taky. Kdyz je bohata, tak zase nestihne shoret ve spalovaku a dohoriva v koleni. Chce to poladit karburaci. To koleno bude rozpalene, kdyz nechas motorku dlouho na volnobeh, ale myslim, ze by rozhodne nemelo byt rozpalene svitive rude nebo do bila. Spis jen par cm za vystupem z hlavy. A taky zkontroluj jestli nemas zbytecne vysoke volnobezne otacky.

    Doplnit odpověď


Pro vložení odpovědi se přihlaste.


TOPlist