-
29.1.2018 od Adarek
Seřízení podtlaků na r.v.2006. Máte někdo zkušenosti, budíky nemám.
-
29.1.2018 od MiKas004
Dělal jsem to na konci sezóny. Vzal jsem dvě lahvičky se šroubovacím víčkem, udělal do každé dírku na hadičku a spojil je. Druhá dírka ve víčkách byla pro hadičky ke karbcům. Jediný problém jsem měl, kam to připojit k přednímu karburátoru. Ale nakonec jsem vzal podtlak z přívodu k Scottoileru.
Do lahviček jsem nalil hustý olej, aby se to přelévalo pomaleji. Šlo to.Doplněno:
Jo, a taky mám 06.
29.1.2018 od MiKas004
-
29.1.2018 od rocker78
delal jsem na transalpu a funguje skvele. je to nakonec i pres ejsi nez budiky. Hlavne pozor, delat to na zahratym motoru a netahat moc za plyn, aby sis nenatahl do motoru vodu ;)
zatim pa
srbáč -
29.1.2018 od PETRREVNICE
Já to seřizuji porichtungem na který mi stačila starší šlaufka ( starší ročníky vědí, o co jde, mladší vyznavači laserových měření budou v prdeli ) a několik metrů silikonové hadičky. Šlaufka slouží jako spojené nádoby, které do poloviny zaliju benzínem ( ne vodou ), pověsím na řídítka a propojím s vývody na sání a už jen točím šroubečky. Nic světoborného, jen fyzika.
Seřizování zdar ! -
29.1.2018 od Lukyvaran1
Nevím tedy možná se pletu alke na 06 se delají podtlaky když to je stříkačka?
Doplněno:
Strikacka, nebo karbec je fuk jde o serizeni klapek aby kazdy valec mel stejny podtlak a tim i stejne mnozstvi vzduchu.
29.1.2018 od Jirkahu71
-
28.7.2020 od Fiko
Pokud by někdo potřeboval, mám na to elektronický přístroj přesnost 0,5 mm/Hg ale vcelku opravdu stačí skutečně i ta "hadicovka". Každopádně správný postup zde vypichuji z dílenky: https://www.motorka...mp;pgr=0#goto8756653
-
31.1.2018 od Dr.Magor
budíky jsou přesnější a hlavně se to dělá při lehce zvýšenejch otáčkách
Doplněno:
otáčky motoru pro provádění synchronizace podtlaků musí být 1200/min
viz servisní manuál
při mírně zvýšených otáčkách to už dost lítá - odzkoušeno30.3.2018 od MiKas004
U manometer s kvapalinou bude určite presnejši ako budiky . Mam aj aj !!!
1.2.2018 od Kubo1127