globalmoto_duben_nolan




Problém po výbrusu

  • 0

    29.7.2015 od spilmik

    Zdravim. Moto před výbrusem šlapala bez problému, píst byl už ale hodně vyběhanej a začínala kouřit...tak šla dolů hlava a posléze i válec a bylo zjevné, že to bude na výbrus. Objednala se tedy pístní sada (Wossner) a poslalo se to na výbrus. Po kompletaci na volnoběh běží hezky a klidně ale když ji přidám tak se při následném klesání otáček ozývají z výfuku další exploze...viz video ( ). Hlava a karburátor je tam stejný jako předtím a ventily jsou seštelovány podle manuálu. Předem díky za rady

    Odpovědět Doplnit dotaz

Odpovědí (5)
  • 0

    29.7.2015 od ja1

    mně pripadá že je v tlumiči něco volnýho trubička nebo přepážka

    Doplněno:

    zkontroluj těsnost spojů celého výfuku

    29.7.2015 od ja1

    Doplnit odpověď

  • 0

    30.7.2015 od Slávek-TDM

    Neni videt detail, ale je to XL500R nebo S? Bracha ma Sko (s 23" prednim kolem). Tohle mi podle zadniho svetla pripada jako Rko, ale se strilenim do vyfuku to nema nic spolecnyho, jen se ptam.
    Jinak to strileni po ubrani ma na svedomi asi takzvany air-cutoff ventil, respective jeho membrana. Da se koupit treba tady za nejakych 630Kc (ale treba jde sehnat I levneji). Podivej se do karburatoru, v jakym ho mas stavu.
    http://www.wemoto.cz...r_cut_off_valve_set/

    Doplnit odpověď

  • 0

    30.7.2015 od spilmik

    Diky za odpovedi,

    Na ten vyfuk to nevypada, ve vyfuku nic uvolneneho neni.

    Ta membrana je uz vice pravdepodobna. Zrovna vcera jsem mel karbec rozebranej a vsiml jsem si, ze je tam malinka dirka v te gume...hezka sranda za 630Kc :). Jinak je to Sko. Rko melo uz jen jeden stredovej tlumic na zadni kyvce, Sko ma klasicky po stranach 2. A to predni kolo mi ani nepripominej, sehnat 23 palcovy kolo je fakt sranda :D

    Doplněno:

    No vidis, na ty zadni tlumice jsem si u Ska vubec nevzpomnel. Bracha sehnal jeste 23" Bridgestonky pred 5ti lety, ale uz se nedelaji Uz je v tomto rozmeru vyrabi jen nejakej cinan.
    Jinak jestli to bude tim, tak pak tohle vlakno oznac jako vyreseny. Ja jsem teda v ruznych diskuzich nasel, je praskla membrane se projevuje presne takto - strilenim pri deceleraci. Do vyfuku jde moc vzduchu a dohoriva tam smes.

    30.7.2015 od Slávek-TDM

    Ale porad je mi divny, ze to predtim nedelalo...a to tam ta dirka dle meho byla uz predtim.

    30.7.2015 od spilmik

    Doplnit odpověď

  • 0

    30.7.2015 od lopata75

    A když uz jste u Xl... Mam xl 600 M PD04 a jede celkem pěkně, ale často chcipa. Na sitic vse ok. Jak ho ale stahnu tak chcipne klidne po 15ti km hlavně když přílitnu ke krizovatce, podrazuju, dávám přednost a chcip... Laboroval jsem s volnobehem, ale kdyz trosku přidám je po zahrati moc vysoký, kdyz ho nechám torosku vyšší tak chcipne stejně... Chcipnuti je trosku jak se strelenim do sani... Můžou to byt ventily?

    Doplněno:

    Zaloz si na to svoje novy vlakno. Rekl bych, ze problem bude v nastaveni karburatoru - volnobezny smesi.

    30.7.2015 od Slávek-TDM

    Doplnit odpověď

  • 0

    13.7.2019 od cbglbmw

    máš to chudý,zvedni jehlu

    Doplnit odpověď


Pro vložení odpovědi se přihlaste.


TOPlist