Originální díly PARTSDEPOT




vlnění ve vyšší rychlosti

Odpovědí (10)
  • 1

    22.10.2017 od Stanley78

    Začni kuframa, to je skoro klasika. Pak gumy a jejich vyvážení. pokud se nic nepotvrdí, tak kyvka...

    Doplnit odpověď

  • 1

    23.10.2017 od dafikk

    Mám vypozorovaný,že to dělá topcase a já mám i nádstavec na plexi,tak ten to taky dokáže rozhodit.
    Když jedeme ve dvou,tak mě to skoro nedělá. Nebo pouze když fouká vítr a rozhodí aerodynamiku.

    Doplnit odpověď

  • 1

    23.10.2017 od Slavo3

    Na litrovom Strome to robí takmer každému, vrátanie mňa od cca. 160 km/h

    Doplnit odpověď

  • 1

    24.10.2017 od K2

    Jako první krok vyvážit gumy.
    Měl jsem zajímavou zkušenost. Na Motorce jsem měl jeté gumy a vše OK
    Pak jsem vyměnil přední a motorka se začala vlnit. Nechal jsem ji převážit a zlepšilo se to ale nezmizelo to...
    Pak jsem říznul zadní jetou gumu, kterou jsem chtěl dojet a nechal vyměnit za novou a vše bylo ok

    Vlnění může být způsobeno jakukoliv vůlí na podvozku a je velmi nepříjemné.Mi se to rozvlnilo cca při 150-160 , při předjíždění mi celkem lepilo a hlídal jsem tacho...

    Doplnit odpověď

  • 1

    24.10.2017 od technick

    Taky záleží co máš za motorku a na povrchu, který máš pod sebou.
    Na Scrambleru se taky pěkně rozvlním, někde kolem 130 km/h, jsou na něm TKC80 a je to naháč, vzduch mě asi špatně obtéká, pneu atd. A pouze trubkový, ne moc pevný rám. Mám pocit, že ho rozvlním já, jak mnou pohybuje vítr, takže si myslím, že by to mohlo ovlivnit i oblečení a aerodynamičtější helma, kvalitní plexi, nebo změna posazu na motorce.

    Pak mám ještě KTM 1190 Adv. R, to je jiná liga. 200km/h není problém, zajímavé je, že na německých dálnicích se vlnila při 180 - 190 km/h, na českých v pohodě až 200 - 210 km/h. Takže věřím, že povrch to může taky ovlivnit a napiš co máš za motorku. Ta KTM má tlumič řízení, který pro stabilitu udělá taky hodně.

    Taky bych zmínil, že to může dělat i ložisko v krku řízení, výměna též spoustě lidem pomohla.

    Doplnit odpověď

  • 1

    28.10.2017 od LiborGSXR

    No mně to nedělalo, ale pak už jsem doslova jezdil slalom, na ceste jsem přitvrdil pružinu zadního tlumiče na max a nafoukal gumu vzadu na 3,5. Pak se to posunulo do vyžší rychlosti. Doma jsem vyměmil ložiska v kyvce jsou drahé hlavně ty vložky. Ale ona jste dotánout, ale musíš fakt jen malinko. Je to vyřešeno tak, že jsou tam pojistné matky a ty vysouváš šroubováním ke kyvce takový šroub, tím se vymezuje vůči rámu. Jde o to, že když to celé vyšroubuješ ven, lehce vytáhneš tu zadní kyvku. Jak se to skládá tak se ten šroum dotahuje vůči ložisku jen 15Nm to je prd. Pak se to aretuje. Jukni do manualu.
    ALE to nebyl můj hlavní původce vlnění. Dělal jsem ložisko v krku a asi špatně, i když si nejsem vědom chyby. Vytahl jsem přední kolo a vidle se proti sobě kroitili Povolil jsem celý vrch a vrchní brýle ven. Pak jsem to dotahoval dle manuálu (ale to i poprvé). Na tu duralovou matku celkem hustých 65Nm 6x zahývat tam a zpět řídítky a povolit 1/2 otačky. Tu vrchní matku na 90Nm. Tak nějak to bylo, už nevím. Ale potom dobrý. Ty matky jsem nakonec vyměnil jedna 500

    Doplnit odpověď

  • 0

    22.10.2017 od JiriK84

    buď jezdíš s kuframa, nebo máš vyžvejkaný uložení kyvky a nebo jsi dal novou zadní gumu která stojí za ...

    Doplnit odpověď

  • 0

    10.2.2019 od Koudy

    V-Strom se prostě vlní - s kufrem, bez kufru, nová, nebo ojetá guma, přední, nebo boční vítr. Je to prostě takový druh. Měl jsem ho od nového (DL 1000) a jediné, co se v závislosti na několika proměnných (vítr, kufr, ojetost pneu, zalehnutí na motorce) mění je, při jaké rychlosti to začne dělat.
    Někdy 160, někdy 175, jednou až ve 200 km/h - a to pak byla už řádná rychta.
    Je to jedna z věcí, proč jsem ho prodal, fest mě to sra... - vadilo.

    Doplnit odpověď

  • 0

    15.6.2019 od Vennom

    Mě to děla taky ale tak při 180.. alezalezi na vetru kufrech. Jeste jeden postreh... krome toho co pisou vys....Delala to hodne a tak jsem pritvrdil zadni pruzinu ale porad...a...vymlaceny zadni lozisko...nebylo to jak poznat ale nechal jsem delat servis a vymenitrozetu a tak kdyz sundal kolo vysypalasem u z nej hromadka kulicek a zbytku klece.

    Doplnit odpověď

  • 0

    19.9.2019 od Al_da

    Rád bych se připojil, mám Super Tenere a stalo se mi to taky.

    Vracel jsem se ze Slovinska a po celou dovolenou to neudělalo, ujel jsem 700 km na jeden zátah jen tankování a poslední úsek na D11 mi to udělalo.

    Docela mi lepilo jak se to rozvlnilo bylo to podobné jako vlek za autem...

    Připadá mi to, že na D11 díky křoví jsou turbulence..

    Motorka byla před dovolenou po velkém servisu a je divné že za týden najela 2500km a udělá to 10 km před koncem cesty...

    Doplnit odpověď


Pro vložení odpovědi se přihlaste.


TOPlist